قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/26 19:45 | کد خبر : 1281
انتقام، صعود، سهمیه، طلسم شکنی و...

تراکتور-مس با کلکسیونی از دلیل برای برد!

دیدار های حذفی با شگفتی ها حسرت ها امیدها برگزار می شود در یکی از بازی های فردا انتقام و امید در هم آمیخته است.

تراکتور,مس رفسنجان,جام حذفی فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تیم های تراکتور_مس رفسنجان در ورزشگاه یادگار امام (تبریز) از ساعت ۱۹:۰۰ به مصاف هم خواهند رفت.

تیم تراکتور  در مرحله یک شانزدهم با انصراف تیم چوکا به مرحله بعد صعود کرد و در مرحله یک هشتم در ضربات پنالتی تیم ذوب آهن را حذف کرد.

این تیم  با یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم سوم جدول در رتبه چهارم جدول لیگ قرار دارد . تی تی ها در صورت کسب مقام سوم جدول شانس حضور در لیگ آسیا را خواهند داشت ولی برای  کسب سهمیه لیگ نخبگان آسیا تنها باید قهرمان جام حذفی شوند.

مس رفسنجان در طول فصل بحران های زیادی داشت و بعد از روی کار آمدن محرم نویدکیا آنها در مرحله یک شانزدهم  جام حذفی توانستند تیم صدر نشین استقلال را حذف کنند  در بازی یک هشتم در ضربات پنالتی تیم پیکان را شکست دادند. تیم مس در لیگ برتر امکان کسب سهمیه ندارد و انگیزه آنها را در جام‌حذفی مضاعف میکند.


در آخرین تقابل رو در رو در جام حذفی تیم مس رفسنجان در ضربات پنالتی توانست تیم تراکتور را شکست دهد و این بازی حکم بازی انتقامی برای تراکتوری ها نیز دارد. آنها می توانند با شکست مس، هم انتقام بگیرند، هم به سمت قهرمانی حرکت کنند و هم طلسم نبردن تیم های محرم نویدکیا را بشکنند.

کد خبر 1281


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید