قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/27 10:01 | کد خبر : 1286
طلسم ترسناک ، نفوذی وسط زمین، سامورایی و کلی چیز دیگر

پک کامل تراکتور-مس؛ قطعا نمی دانید که...

روز بازی تیم محبوبتان تراکتور در یک چهارم نهایی جام حذفی قطعا به یک سری اطلاعات نیاز دارید که همه را یک جا برایتان پک کردیم.

تراکتور,مس رفسنجان ,جام حذفی فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان "، عصر چهارشنبه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در تبریز با برگزاری دیدار تراکتور - مس رفسنجان پیگیری خواهد شد . پیش از این دیدار حساس شما را به مطالعه چند نکته مهم از آن دعوت می کنیم:

اطلاعات اولیه بازی

دیدار تیم های تراکتور و مس رفسنجان از ساعت ۱۹ چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه در استادیوم یادگار امام تبریز آغاز می‌شود. این دیدار که دهمین تقابل رسمی دو تیم در تمامی تورنمنت های مختلف محسوب می شود به قضاوت حسن اکرمی انجام خواهد شد .

حمله تراکتوری ها به قصد انتقام

این دیدار دومین بازی رسمی دو تیم در چارچوب رقابت های جام حذفی است. بازی قبلی آن ها در مرحله یک شانزدهم جام حذفی سال ۱۴۰۰ برگزار شد و در اوقات قانونی با تساوی ۰-۰ به پایان رسید. در پایان آن دیدار مس رفسنجان  بود که تراکتور را در ضربات پنالتی برده و به مرحله بعدی صعود کرد. اکنون هر دو تیم به مرحله یک چهارم نهایی رسیده اند و قرمز پوشان تبریزی به قصد انتقام دیدار گذشته سعی در شکست رفسنجانی ها دارند.

کفه ترازو به سمت رفسنجان سنگین تر است !

آنچه در ۹ تقابل گذشته دو تیم با یکدیگر رخ داده ، حکایت از برتری نسبی مس رفسنجان نسبت به تراکتور دارد. دو تیم تاکنون ۹ بار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که ۲ بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. رفسنجانی ها در ۴ دیدار مقابل تراکتور برنده بوده و  در ۳ دیدار نیز بازی را واگذار کرده اند. بازی فردا  دهمین تقابل دو تیم محسوب شده و تراکتوری ها امیدوارند با برد در این بازی حساس، تعداد برد های خود را با مس برابر کنند.

قرمز ها روحیه مضاعفی دارند

تراکتور در پنج بازی پیشین خود با احتساب برد مقابل ذوب آهن در ضربات پنالتی ، ۴ برد و ۲ شکست داشته و با طی روند مثبت و روبه رشدی که پس از حضور مطهری بر روی نیمکت این تیم به وجود آمده است پا به این تقابل می گذارد. در مقابل مس نیز با احتساب برد در ضربات پنالتی مقابل پیکان ،۲ برد ،۲ تساوی و ۱ باخت در ۵ دیدار گذشته خود داشته است.

برترین گلزن این تقابل ، یک مو قشنگ!

بازی ها دو تیم همواره پر گل بوده و دارای جذابیت های مخصوص به خود است. محمد عباس زاده مهاجم سابق تراکتور و فعلی نساجی مازندران با ثبت ۲ گل برترین گلزن این تقابل ها است . پس از او تعداد بسیاری از گلزنان تک گله در دو تیم وجود دارند.

یک مورد ترسناک، محرم جلوی تراکتور باخت نمی دهد !

محرم نویدکیا سرمربی فعلی مس رفسنجان یک آمار جالب از رقابت های خود با تیم اول  آذربایجان به جا گذاشته است. او که پیش از این در قامت سرمربی سپاهان نیز مقابل تراکتور قرار گرفته است هرگز باخت به این تیم را تجربه نکرده است. در ۵ دیداری که نویدکیا با تیم های مختلف مقابل تراکتور بوده است ۲ برد و ۳ تساوی کسب کرده و در مقابل مطهری نیز در ۲ رقابتی که مقابل تیم مس رفسنجان قرار داشته،  ۲ تساوی به جا گذاشته است.

سه تیم مس از بغل تراکتور در می آید !

دو باشگاه با سیاست گذاری و اهداف متفاوتی وارد رقابت های این فصل شده اند و به تبع آن هزینه های متفاوتی نیز انجام داده اند. تراکتور به اذعان سایت معتبر ترانسفر مارکت نزدیک به ۱۲ میلیون یورو ارزش گذاری شده است در حالی که این رقم برای باشگاه مس رفسنجان چیزی نزدیک به ۴ میلیون یورو است. با ارزش ترین بازیکن تراکتور نیز هافبک پرتغالی این تیم (ریکاردو آلوز) بوده که با ۱.۵ میلیون یورو ارزش جزو باارزش ترین بازیکنان لیگ برتر نیز محسوب می شود و در مقابل منتظر محمد عراقی با ۳۵۰ هزار یورو ارزش، گران ترین بازیکن می رفسنجان است.

نفوذی رفسنجانی ها در وسط زمین تراکتور

دو تیم بازیکنان مشترک کمی داشته و تنها دو بازیکن از ترکیب فعلی دو تیم سابقه حضور در تیم مقابل را دارد. سید مهدی حسینی هافبک فعلی تراکتور فصل پیش از رفسنجان راهی تبریز شده و در تیم مقابل نیز میثم تیموری مدافع اسبق تراکتور است که این فصل در رفسنجان توپ می زند و  بازیکنان مشترک دو تیم در این دیدار خواهتد بود . علاوه بر آنها دو بازیکن دیگر نیز مابین دو تیم ترانسفر شده بودند که اکنون در تیم های دیگری حضور دارند.

کد خبر 1286


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید