قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/27 11:21 | کد خبر : 1288
شغلم مربیگری است اما برای آذربایجان تدارکات هم می‌شوم!

پاسخ مبهم خطیبی به یک سوال؛ مربی یا مدیر؟

خطیبی در حاشیه بازی پیشکسوتان از امید به قهرمانی تراکتور در جام حذفی تا تعصبش به تبریز حرف زد.

رسول خطیبی,تراکتور,سپاهان,

به گزارش ورزش آذربایجان، عصر دیروز به مناسبت سالگرد درگذشت کاپیتان ابدی و فقید تراکتور، رضا حسن زاده، دیداری بین دو تیم پیشکسوتان تراکتور و پیشکسوتان استقلال برگزار شد. رسول خطیبی که در این دیدار به یاد ایام خوب جوانی‌اش هتریک کرد در پایان کار پاسخگوی چند سوال مهم از سوی خبرنگاران حاضر بود: 

تراکتور می‌تواند قهرمان جام حذفی شود
مشکل که هست و جای صحبت زیادی در این باره وجود دارد ولی در شرایطی هستیم که تراکتور می تواند قهرمانی جام حذفی را به دست آورد و باید آرامش داشته باشیم. انشالله باکمک هواداران و کادرفنی و عوامل باشگاه میتواند اتفاق بیوفتد. مهم نیست چه کسی مالک یا مربی است مهم جام است که باید گرفته شود.

پیشنهاد سپاهان را رد کردم
زمانی که برای مراسم افتتاحیه به اصفهان رفته بودم تیم سپاهان از من خواست به عنوان مدیرفنی در تیمشان حاضر شوم. دو سه هفته بعد با تراکتور بازی داشتند من گفتم شما چند هفته بعد با تیم شهر من بازی دارید اکنون نمی‌توانم این پیشنهاد را بپذیرم بهتر است تا پایان فصل صبر کنیم‌.

در نه ماه پیشرفتی کردیم که مدیران ده ساله نمی‌توانند
شغل اصلی من مربیگری است اما وقتی مدیرعامل بودم برای مس سونگون اختیار تام داشتم و کسی از تهران برای من تصمیم نمی‌گرفت و ما در ده رشته عناوین و قهرمانی‌هایی به دست آوردیم که خیلی‌ها با ده سال مدیریت نمی‌توانند کسب کنند.

برای تبریز همه کار می‌کنم حتی تدارکات
من برای تبریز آماده انجام هر کاری هستم. حتی در پست تدارکات هم به خاطر تبریز حاضر به انجام وظیفه هستم. خیلی از مدیران و مسئولان غیرت و تعصبی که من به تبریز دارم را ندارند.

کد خبر 1288


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید