قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/27 12:45 | کد خبر : 1290
خوشحال شدیم اما آپدیت‌های سریع نیاز داریم

اینجا تبریز؛ افتتاح دو سالن از عصر قجر!

در هفته دولت امسال دو پروژه جدید ورزشی افتتاح خواهد شد که سال هاست جزو نیازهای اساسی شهر تبریز محسوب می شود.

 اداره کل ورزش و جوان استان آذربایجان‌شرقی,

به گزارش‌ "ورزش آذربایجان"، بر اساس اعلام اداره کل ورزش و جوان استان آذربایجان‌شرقی، قرار است دو سالن سه هزار نفری جدید در هفته دولت و در دو نقطه تبریز افتتاح شود تا زیرساخت های ورزشی این شهر برای رویدادهای جدید محیا شود.

کلنگ زنی این دو سالن از سال 1388 شروع شده است و تاکنون برای پروژه‌ سالن سه هزار نفری رسالت تبریز بیش از ۲۵ میلیارد تومان و برای سالن سه هزار نفری میرداماد تبریز نیز بیش از ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است! که از قرار معلوم هردو پروژه چند منظوره خواهد بود.

قطعا نه تنها این دو سالن بلکه تبریز به تعداد بیشتری سالن و محیط ورزشی نیاز دارد؛ این کلانشهر با داشتن حجم بالایی از گروه سنی جوان و نوجوان و همچنین پتانسیل بالای میزبانی بازی های ورزشی در سطح حرفه ای، از نظر زیرساخت به شدت نیازمند آپدیت هایی این چنینی البته با سرعت بالاست.

زمان‌بر شدن این پروژه ها و کمبود زیرساخت های ورزشی و عدم دسترسی جوانان تبریز سبب شده تا اکثر جوانان از ورزش گریز داشته باشند تا جایی که در این شهر بسیاری از تفریحات ناسالم در دسترس تر از امکانات ورزشی است. شهر بزرگ‌تبریز نمی‌تواند با افتتاح این پروژه ها شاد شود بلکه منتظر تکرارهای بیشتر است.

کد خبر 1290


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید