قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/27 16:36 | کد خبر : 1295
باورکردنی نیست و منتظر ورود فدراسیون هستیم...

گزارش ویژه؛ چاقوکشی بچه مدرسه‌ای در تبریز

بازی تیم‌های نونهالان تراکتور و بوکان با یک اتفاق ناخوشایند به پایان رسید.

تراکتور,داهاتو بوکان,

به گزارش ورزش آذربایجان، دو تیم تراکتور و داهاتو بوکان در روز پایانی مسابقات فوتبال نونهالان مناطق کشوری به تساوی 2-2 رسیدند؛ این بازی اما به خاطر نتیجه و فوتبال مورد توجه قرار نگرفت بلکه تصاویری از آن به دستمان رسید که واقعا تاسف انگیز و تکان دهنده بود.

تیم بوکان داهاتو علی‌رغم تساوی در مقابل تراکتور تبریز توانست به لیگ‌برتر صعود کند. این تیم به جای جشن اما قصد داشت در تبریز عزا به پا کند!

یکی از بازیکنان تیم داهاتو که به دلیل اخراج در بازی قبل محروم بود و از روی سکوها بازی را تماشا می کرد، تحت تاثیر هیجانات بازی، چاقو به دست به داخل زمین هجوم برد.

عکس هایی که عکاس ما از این حادثه شکار کرده نشان می دهد که این بازیکن چاقو به دست قصد آسیب زدن به نفرات نامشخصی را دارد که البته قبل از این کار توسط عوامل خودی و تیم حریف متوقف می شود.

این که یک بازیکن در سطح فوتبال پایه  چرا باید چنین حرکاتی انجام دهد و چرا باید اصلا در کنار خود چاقو داشته باشد، فراتر از هر بحثی، یک بحث فرهنگی و علامت سوالی بزرگ برای فوتبال پایه ایران است. ورزشکاری که در این سن، برای تخلیه هیجاناتش این طور آموزش ببیند، قطعا در آینده و در عرصه های بزرگتر، هیچ جایی برایش وجود نخواهد داشت.

نحوه ورود فدراسیون و کمیته انضباطی که طی هفته های اخیر با حکم های میلیاردی اش حسابی خبر ساز شده به این موضوع خیلی مهم است و باید دید چگونه با خاطیان برخورد خواهد شد. طی همین چند ماه اخیر چندین مورد چاقوکشی و ضرب و شتم در فوتبال پایه اتفاق افتاده و هنوز قرار است گویا ادامه داشته باشد!

عکس: محمد موسوی

کد خبر 1295


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید