قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/27 14:30 | کد خبر : 1296
نبرد متهم ها، مطهری باید از نویدکیا بترسد !

تقلب روز امتحان؛ بخوان و مس را ببر

ساعاتی بعد دیدار حساس تراکتور و مس رفسنجان شروع خواهد شد و می خواهیم وضعیت فنی دو تیم را مورد بررسی قرار دهیم.

تراکتور,مس رفسنجان,جام حذفی فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان " در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی  جام حذفی تراکتور میزبان مس رفسنجان است. دو تیم در شرایطی به مصاف هم می روند که مس به دلیل رو شدن فساد هایش از طرف جوامع فوتبالی و حقوقی کشور و تراکتور به دلیل ابهامات مدیریتی چند وقت اخیرش از سوی هواداران تحت فشار قرار گرفته اند.

سرخ پوشان آذربایجان چون از سوی دیگر لیگ را از دست داده اند، تمام تمرکز خود را بر ادامه جام حذفی گذاشته اند تا بلکه از این راه التیامی بر زخم هایشان بیابند. اما آنها چه گونه باید تیم محرم را شکست دهند؟

شاگردان نویدکیا علاقه به بازی رو به جلو و مالکانه دارند و سعی می کنند از عقب و با پاس های کوتاه بازی سازی کرده و از طریق کناره ها و وینگرهایش به سمت دروازه حریف هجوم بیاورند و با استفاده از فاصله بین خطوط تیم حریف،به آن ها ضربه بزنند.

مدافعان نارنجی پوشان امسال عملکرد نامطمئنی از خود به جا گذاشته اند وبه حریف فرصت زیادی برای شوت زنی می دهند. همچنین عمق دفاع آنها آسیب پذیر است و رو توپ های هوایی هم عملکرد جالبی ندارند.

تراکتور مطهری  با تکیه بر قدرت بازیکنان میانی اش می تواند کار را در نود دقیقه تمام کند و به مرحله بعد صعود کند. البته این مورد مستلزم روز خوب بازیکنان خط هافبک تراکتور است تا کار را برای پرشور ها در بیاورند.

کد خبر 1296


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید