قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/02 16:01 | کد خبر : 1363
تجربه من از بازی در اینجا یک فوتبال مدرن اروپایی است

پدیده ایرانی سوپرلیگ ترکیه: هدفم فعلا تیم ملی است

پدیده ایرانی شاغل در سوپرلیگ فوتبال ترکیه در مورد شرایط خود در فوتبال ترکیه صحبت کرد.

محمد امین شفیعی,فاتح کاراگومروک ترکیه,سوپرلیگ ترکیه,

به گزارش ورزش آذربایجان، فوتبال آذربایجان در چند دهه اخیر از نظر کمی و کیفی در زمینه رشد و پرورش ستاره هایی که بتوانند در عرصه ملی و بین المللی حرفی برای گفته داشته باشند، موفق عمل نکرده است. در این میان اما هستند معدود ستاره هایی که در مسیرهای خوبی قرار گرفته اند و می توان به درخشش‌شان در آینده امیدوار بود. محمد امین شفیعی، ستاره جوان فاتح کاراگومروک ترکیه، یکی از این بازیکنان است که فوتبالش را خیلی زود خارج از ایران آغاز کرده و آرزوهای بزرگی هم دارد.

 

او که 19 سال سن دارد و در پست وینگر چپ و راست در باشگاه کاراگومروک سوپرلیگ ترکیه توپ می زند در گفت و گوی کوتاه با خبرنگار ما در خصوص شرایط خود در فوتبال ترکیه گفت:

شروع فوتبال

من از سن پایین عشق و علاقه بسیار زیادی به فوتبال داشتم و در تیم های پایه بازی کردم. بعد از مهاجرت در آکادمی عارف محمدوند زیر نظر ایشان تمرینات اختصاصی انجام دادم و بعد از عملکرد خوبم در تیم 19 ساله های کاراگومروک به تیم اصلی این باشگاه راه یافتم.

سطح فوتبال ترکیه

اینجا در پایه ها امکانات و کیفیت یک جاهایی از تیم های بزرگ ایران هم بالاتر است. تجربه من از بازی در اینجا یک فوتبال مدرن و به روز اروپایی است که یادگیری آن برایم خیلی مهم است.

هدف های بزرگ

اولین هدفم در حال حاضر حضور در تیم ملی است که به امید خدا در حال انجام شدن است و انشالله به زودی در تیم ملی نوجوانان حضور خواهم یافت. در کل هم هدفم از فوتبال لذت بردن از این مسیر دشوار و بازی کردن در بالاترین سطح فوتبال و بدست آوردن بالاترین دستاورد ها است.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1363


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید