قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/02 18:01 | کد خبر : 1366
جنگ سهمیه در سوپرلیگ ترکیه ادامه دارد...

رقابت تیم محبوب رئیس جمهور با عقاب ها

تنها یک هفته به اتمام بازی های سوپرلیگ فوتبال ترکیه باقی مانده و هنوز جنگ سر سهمیه اروپایی ادامه دارد.

سوپرلیگ ترکیه,استانبول باشاک شهیر ,بشیکتاش,گالاتاسرای,فنرباغچه,

به گزارش‌ "ورزش آذربایجان"، در فاصله یک هفته به پایان سوپرلیگ ترکیه، تکلیف سهمیه های لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپای سال بعد مشخص شده اما هنوز  تکلیف سهمیه کنفرانس اروپا نامشخص است و استانبول باشاک شهیر و بشیکتاش در تقلا برای کسب این سهمیه هستند.

دو تیم پایتخت نشین و ابر غول های فوتبال ترکیه یعنی گالاتاسرای و فنرباغچه از همان ابتدا فاصله خودشان با سایر تیم های سوپرلیگ را مشخص کردند و برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ کار سختی نداشتند. آنها با قرار گرفتن در رتبه اول و دوم لیگ،دو سهمیه لیگ سی ال را به نام خود زده اند و در هفته پایانی برای قهرمانی دوئل می کنند.

اما در این میان یک غریبه در جمع پایتخت نشینان قلدر که برای به دست آوردن سهمیه اروپایی رقابت می‌کنند دیده می شود. تیم ترابزون اسپور با کسب ۶۴ امتیاز و با اختلاف امتیاز ۴ امتیازی نسبت به تیم چهارم جدول،حضور خود در لیگ اروپا را مسجل کرد تا به عنوان یاغی فوتبال ترکیه شناخته‌ شود.

حال فقط تکلیف سهمیه کنفرانس اروپا در سوپرلیگ ترکیه نامشخص است،دو تیم استانبول باشاک شهیر ۵۸ امتیازی و بشیکتاش ۵۶ امتیازی در هفته آخر رقابت سختی را مقابل حریفان خواهند داشت و هر تیمی که رتبه چهارم لیگ را به دست آورد  سهمیه کنفرانس اروپا را از آن خود می‌کند.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1366


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید