قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/02 20:01 | کد خبر : 1367
فوتسال مس سونگون و یک واقعیت ترسناک علمی...

تنزل از رئال آسیا به نگرانی بزرگ آذربایجان!

تیم فوتسال مس سونگون، تنها رشته تیمی است که در یک دهه اخیر برای ورزش آذربایجان افتخارات بزرگ و متوالی کسب کرده اما پیش بینی آینده این تیم در فصل جدید طبق یکسری اصول ترسناک است!

مس سونگون,لیگ برتر فوتسال,

به گزارش‌ "ورزش آذربایجان"، تیم فوتسال مس سونگون که با کسب دو عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی آسیا، 5 قهرمانی لیگ برتر،2 عنوان نائب قهرمانی لیگ برتر،لقب پرافتخارترین تیم ایران را یدک می‌کشد حدود یک سال است که دیگر شباهتی به آن تیم همیشه قهرمان ندارد.

آنها فصل گذشته به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، صدر جدول را با اختلاف عجیب 20 امتیازی به گیتی پسند واگذار کردند و در حالی که تصور می شد برای جبران خیلی زود با قدرت دست به کار شوند اما شرایطی فعلی شان به گونه ای است که پیش بینی اقتدار سال های قبل خیلی سخت به نظر می رسد.

در حالیکه رقبای اصلی خیلی زود کوله خود را برای فصل جدید بستند و حتی تیم های تازه لیگ برتری شده نیز با علم به کم بودن فرصت، بلافاصله بعد از کسب سهمیه وارد مارکت شدند اما در این سوی تیم مس سونگون علاوه بر اینکه کلی ستاره را از دست داده هنوز در تکمیل لیست بازیکنان و کادرفنی سال بعدش عاجز است.

اردوی اماده سازی پیش فصل تیم های لیگ برتری همین روزها آغاز می شود و اکثر آنها مقاصد و برنامه هایشان را مشخص کرده اند. در چنین شرایطی باید دید مس سونگون چطور می خواهد هم عقب ماندگی اش در بازار را جبران کند و هم سر وقت به اردوی آماده سازی و مقدمات آن بپردازد که بخش مهمی از فصل را تشکیل می دهد.

خیلی ها معتقد هستند که برنامه ریزی پیش فصل (نقل و انتقالات و آماده سازی) بیش از نصفی از کل فصل را تشکیل می دهد و معمولا تیم هایی در طول فصل موفق هستند که این بخش را جدی تر گرفته اند؛ حال با درنظر گرفتن این اصل علمی و پذیرفته شده اجازه داریم که کمی بیش از حد نگران مس سونگون، تنها دارایی قهرمان ورزش های تیمی آذربایجان باشیم.

 

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1367


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید