قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/15 14:01 | کد خبر : 1521

ژوزه مورینیو اولین مربی بزرگ تاریخ فنرباغچه نیست اما بی شک بزرگترین آنهاست!

فنرباغچه,گالاتاسرای,ژوزه مورینیو,

به گزارش ورزش آذربایجان، فنرباغچه بعد از اینکه نتوانست قهرمان سوپر لیگ ترکیه شود و جام را به رقیب دیرینه اش گالاتاسرای واگذار کرد به شدت مورد انتقاد هوادارانش قرار گرفت. آنها با پاره کردن پوسترهای علی کوچ اعتراض خود را نشان دادند. همین به یک حرکت بزرگ از سوی رئیس زرد و لاجوردها انجامید؛ استخدام بزرگترین مربی تاریخ باشگاه...

بعد از این اتفاقات علی کوچ با آوردن ژوزه مورینیو سرمربی افسانه ای فوتبال دنیا که همه او را با لقب آقای خاص می شناسند توانسته رضایت هواداران را دوباره به دست آورد.

قبل از این هم در تاریخ فنرباغچه مربیان بزرگی مانند زیکو به چشم می خورند که از نتایج درخشان او می توان به صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در فصل ۲۰۰8_۲۰۰۷اروپا اشاره کرد.

از مربیان بزرگ دیگر تاریخ فنر می توان به لوییس البرتو پریرا ،یوواخیم لو و خوزه لوییس آراگونز اشاره کرد. اما در کل با قاطعیت می توان ادعا کرد بزرگترین این مربی ها کسی نیست جز ژوزه مورینیو که از افتخاراتش می‌توان به قهرمانی اش در لیگ قهرمانان اروپا با پورتو و اینتر، فتح لیگ برتر انگلیس،سری آ ایتالیا و لالیگای اسپانیا اشاره کرد.

سال قبل نیز فنرباغچه با اسکواد خیلی خوبی به لیگ شروع کرده بود اما با نظر کارشناسان دلیل قهرمان نشدنش ضعف فنی و تاکتیکی بوده است. حالا با حضور سرمربی‌ای که سابقه نشستن روی نیمکت های داغی چون رئال مادرید، منچستریونایتد و اینترمیلان را دارد، فنر با جنگ گالا در سوپرلیگ فصل بعد خواهد رفت.

کد خبر 1521


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید