قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/15 18:30 | کد خبر : 1523

موضوع مالکیت تراکتور به دغدغه اول این روز های ورزش آذربایجان و تبریز تبدیل شده است.

تراکتور,محمدرضا زنوزی,هیئت فوتبال,

به گزارش‌ "ورزش آذربایجان"، پس از ۶ سال مالکیت محمدرضا زنوزی مطلق بر تراکتور عدم دست یابی به اکثر وعده های اولیه و تیره شدن رابطه باشگاه با هواداران، شرایط را کاملا متفاوت از آن چه در ابتدا تصور می شد کرده است.

چند هفته مانده به پایان لیگ، هواداران تراکتور سلب مالکیت از زنوزی را از مسئولان بلندپایه سیاسی و ورزشی استان آذربایجان‌شرقی را خواستار شدند و در همین راستا استاندار فقید آذربایجان‌شرقی کلید تغییرات در تراکتور را معطوف به برگزاری جلسه کرد که حادثه سقوط هلیکوپتر و درگذشت او،این پروسه را معلق کرد.

بعد از پایان فصل و اعلام عدم تمایل مالکیت فعلی به ادامه کار که با شانه خالی کردن هیئت فوتبال همراه بود فرمانده سپاه عاشورای استان در غیاب استاندار فقید، نسبت به ورود به ماجرا اعلام آمادگی کرد.

مالکیت تراکتور که به معظل مسئولان بلندپایه استانی تبدیل شده است و برای حل این بحران و اطمینان خاطر برای هواداران تراکتور از طرف تراب محمدی،سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی مقرر شد تا روز چهارشنبه یا پنجشنبه هفته جاری جلسه‌ای در خصوص تعیین و تکلیف ادامه مالکیت زنوزی و یا واگذاری مالکیت برگزار شود،حتی در این خصوص کارخانه‌ تراکتورسازی مالک سابق این تیم به عنوان اولین مشتری در این خصوص گام نهاده است.

اما طبق اعلام منابع موثق، سپاهان عاشورا کلید انتقال احتمالی را در دست دارد. سردار سرتیپ دوم پاسدار،اصغر عباسقلی‌زاده،فرمانده سپاه عاشورای استانو  سران این مجموعه پس از جلسه با مسئولان ورزش استان و استانداری در آخر هفته جاری، می توانند کلید حل ماجرایی باشند که در حال حاضر پاسخی روشن برایش وجود ندارد.

جزئیات بیشتری در این مورد وجود دارد اما با توجه به اینکه در زمان واگذاری و و بعد از آن هیچ جزئیات رسمی‌ای منتشر نشده همه چیز را باید فعلا با تردید و به صورت نیمه قطعی ارزیابی نگاه کنیم اما چیزی که واضح است، کلیدی مهمی است که دست سپاه است و می تواند گره کار را بگشاید.

کد خبر 1523


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید