قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/16 11:15 | کد خبر : 1526
بله... سردار در لیست مورینیو حضور دارد

سر و ته یک شایعه جذاب؛ سردار در فنر!

بحث حضور سردار آزمون در لیست خرید ژوزه مورینیو برای فنرباغچه واقعی و مذاکرات در حال انجام است.

فنرباغچه,ژوزه مورینیو,سردار آزمون,

به گزارش ورزش آذربایجان، سردار آزمون در آ.اس.رم مثل ژوزه مورینیو به همه آن چه که می خواست نرسید اما به قدری ویژگی خوب داشت که نظر آقای خاص را به خود جلب کند؛ او بر اساس اخبار دریافتی از منابع موثق در لیست اولویت های اصلی خرید فنرباغچه قرار دارد.

مورینیو که چند روز پیش به عنوان سرمربی زرد و لاجوردهای استانبول معرفی شد، لیست خرید خود را به باشگاه ارائه کرده است. در این لیست نام سردار هم به چشم می خورد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، ماجراجویی بعدی این ستاره ترکمن بعد از روسیه، آلمان و ایتالیا، این بار ترکیه خواهد بود.

سردار بعد از جدایی از بایرلورکوزن و پیوستن به رم، وارد فصل جدیدی از دوران باشگاهی خود شد که دوستدارانش انتظار شکوفایی های بیشتری از آن داشتند. شرایط اما به طور کامل به نفع ملی پوش ایرانی نبود و او در پایان فصل از رم جدا شد.

 

حالا مورینیو سردار را برای تیم جدیدش هم می خواهد. پیوند دوباره این دو در ترکیه می تواند اتفاقات مهمی رقم بزند. فنر امسال فقط قهرمانی می خواهد و خیلی جذاب خواهد شد اگر این مهم با حضور آزمون محقق شود. بر اساس اطلاعات دریافتی از منابع موثق، باشگاه فنرباغچه باب مذاکره با سردار را باز کرده و مشکلی از بابت مسائل مالی ندارد.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1526


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید