قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/16 12:30 | کد خبر : 1528

مهدی کیانی فراری دادن بزرگان تیم و دستان پشت پرده را در باشگاه تراکتور تائید کرد.

مهدی کیانی,تراکتور,محمدرضا زنوزی,محمدرضا اخباری,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، مهدی کیانی پیشکسوت و کاپیتان سابق تی تی ها و یکی از سه بازیکن تاریخ تراکتور با سابقه حضور بیش از ده سال در این تیم است. او این فصل به خیبر خرم آباد پیوست اما از مشکلات تیم سابق خود نیز غافل نیست.

کیانی در گفت و گو با همشهری به نکات مهمی اشاره کرد که برخی تردیدها را واقعیت می بخشد.

او در مورد وضعیت مالکیتی باشگاه تراکتور گفت: ((اینکه آقای زنوزی برای باشکاه تراکتورازجیب خودش هزینه می کند قابل ستایش است ولی متاسفانه دو سه نفر در کنار تراکتور هستند که دراین تیم باند و باندبازی ایجاد کرده اند.))


 او در بخش دیگری از صحبت هایش گفته است: ((آنها می خواستند امثال من اخباری،عباسزاده، هادی محمدی و... درتراکتورنباشند و کارهایی کردند که قطعاجوبش رامی خورند.آقای زنوزی بایدازافرادی در باشکاه و تیم استفاده می کرد که واقعا دلسوزتراکتورهسـتندنه اینکه دنبال باندبازی باشند وبخواهند بازیکنهای موردنظرشــان رابه تراکتور بیاورند. وقتی ما در تراکتور بودیم، همیشه بعنوان بزرگ تر تیم طوری رفتار می کردیم که دیگر بازیکنان هم بدانند درجه تیمی بازی می‌کند.))


در دوران تراکتور خصوصی اکثر مدیران و بازیکنانی که باشگاه را ترک کرده اند از وجود افرادی مضر به باشگاه سخن گفته اند و نمی توان از این موضوع به راحتی عبور کرد.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1528


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید