قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/16 16:45 | کد خبر : 1532
آذربایجان تیملری فرق ائله‌ییر رنگلری...

ماشین بازهم زیر سایه تراکتور؛ خیره در افق!

قدیمی ترین تیم شمال‌غرب ایران باز هم از شانس بد روزگار به باد فراموشی سپرده شد.

مالک رحمتی, تراب محمدی,ماشین سازی,تراکتور,

به گزارش‌ "ورزش آذربایجان"، مالک رحمتی،استاندار فقید آذربایجان شرقی دو هفته پیش مأموریت ویژه‌ای به اعضای شورای عالی رتبه ورزش استان در مورد احیای تیم فوتبال ماشین سازی و حل مشکلات این تیم داده بود و حتی قرار بود با تشکیل جلسه‌ای ویژه بحث مربوط به مالکیت ماشین سازی تعیین و تکلیف شود اما با حادثه دلخراش هلی‌کوپتر و البته پیش آمدن بحث مالکیت تراکتور، قدیمی ترین تیم شمال‌ غرب‌ بار دیگر به حاشیه رانده شد.

اما طبق اعلام برخی منابع، شورای عالی ورزش به دستور تراب محمدی، سرپرست استانداری آذربایجان شرقی، قرار است در مورد احیای تیم ماشین سازی و واگذاری مالکیت این تیم به یک ارگان دولتی بحث و تبادل صورت گیرد تا مشکل اساسی دو تیم قدیمی و پرطرفدار  فوتبال آذربایجان و شمال غرب حل و فصل شود.

با این وجود با توجه به بدهی سنگین ماشین سازی و لزوم پرداخت آن برای ورود به مسابقات و البته دغدغه بزرگتری به نام تراکتور که میلیون ها نفر آن را مطالبه می کنند، تیم سبز شهر تبریز باید همچنان گردن خم کرده و با خیره شدن به افق در انتظار یک ناجی ناشناخته باشد. جالب این جاست که پروسه ای که تراکتور در حال حاضر در آن قرار گرفته، چند سال پیش برای ماشین سازی انجام شده بود!

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1532


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید