قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/16 18:18 | کد خبر : 1534
اطلاعات جدید از مهمترین دغدغه فوتبال آذربایجان...

موثق و معتبر؛ تراکتور را نمی‌فروشند!

حرف و حدیث ها در مورد آینده تراکتور به اوج رسیده و برخی اظهارنظرهای نه چندان واقعی، آب را بیش از پیش گل آلود کرده اما با این وجود یک خبر موثق برایتان داریم.

تراکتور,هوشنگ نصیرزاده,هیئت فوتبال,محمدرضا زنوزی,

به گزارش ورزش آذربایجان، از شواهد این گونه بر می آید که مالکیت فعلی تراکتور قصد واگذاری باشگاه را دارد. رسانه این باشگاه یک روز بعد از پایان لیگ برتر بیانیه تحویل تراکتور به هیئت فوتبال را صادر کرد که شبهات زیادی به همراه داشت. بر اساس اخبار دریافتی از منابع آگاه اما این پروسه به احتمال خیلی زیاد راه به جایی نخواهد برد.

امروز مصاحبه ای از هوشنگ نصیرزاده منتشر شد که طی آن مدیرعامل تراکتور یک بار دیگر با اطمینان مدعی شد که گروه مالکیت فعلی دیگر قصد ادامه کار ندارد.

او در این خصوص گفته است: «من به عنوان نماینده شرکت سرمایه‌گذاری آتا در جلسات مجمع سهامداران باشگاه حضور داشته‌ام. طبق اعلام قبلی، امسال آخرین فصلی بود که تراکتور تحت پوشش گروه دریک قرار داشت. ما برای اینکه پروسه واگذاری سهام باشگاه با سرعت انجام شود و تراکتور فرصت طلایی نقل و انتقالات را از دست ندهد؛ پیش از پایان فصل فراخوان داده و از متقاضیان درخواست کردیم که پیشنهادشان را به دفتر باشگاه ارسال کنند.»

با این وجود با پیگیری های جدیدی که خبرنگار ما در خصوص شرایط واگذاری و عزم مالکیت برای تحویل باشگاه انجام داده مشخص شده که احتمال عدم به سرانجام رسیدن این فرایند خیلی خیلی بیشتر از احتمال انجام آن است. شاید برایتان عجیب و غیرقابل باور باشد اما ورزش آذربایجان تا این لحظه با قاطعیت مدعی است که تراکتور واگذار نخواهد شد.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1534


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید