قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/16 19:30 | کد خبر : 1535
گالاتاسرای رئال مادرید می شود...

ستاره باران سیران تپه در جواب آقای خاص!

گالا بعد از استخدام مورینیو توسط فنرباغچه، قصد آتش بازی در مارکت را دارد.

سوپر لیگ ترکیه,گالاتاسرای,فنرباغچه,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، بعد از اتمام سوپر لیگ ترکیه که با قهرمانی گالاتاسرای و نایب قهرمانی فنرباغچه همراه بود، غول های استانبول خیلی زود آستین ها را بالا زده و در مارکت آتش بازی به راه انداخته اند.

نایب قهرمانی برای هواداران لاجوردی ها قابل قبول نبود و به وضعیت تیم به شدت اعتراض کردند تا مدیران تیم خیلی سریع دست به کار شده و اقدام به جذب ژوزه مورینیو، مربی نامدار پرتغالی، کردند.

بلافاصله بعد از این اتفاق مدیران گالا برای عقب نماندن از قافله و جلب نظر هوادارانشان لیست ورودی پرستاره ای را تدارک دیده اند. 

مدیران این باشگاه نام های بزرگی چون کاسمیرو، رافائل واران، ایلکایی گوندوغان، انزو فرناندز ، مک آلیستر و ماتئوس نونیز  را در لیست خرید خود قرار داده و مذاکره با آنها را استارت زده اند.

جنگ نقل انتقالاتی سوپرلیگ ترکیه در چند سال اخیر شاهد ستاره های زیادی  بوده است. این اتقاق میزان توقع و مطالبات هواداران را بالا برده و سطح کیفی لیگ و تیم ملی ترکیه را نیز افزایش داده است.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1535


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید