قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/17 14:01 | کد خبر : 1543
اشتباهات کوچک اما باخت‌های بزرگ

روایت جالب عبادی‌پور از شرایط والیبال ایران

کاپیتان ارومیه‌ای تیم‌ملی والیبال ایران دلیل شکست‌های اخیر تیم را اشتباهات کوچک می‌داند.

تیم‌ملی والیبال ایران ,لیگ ملت‌های والیبال,میلاد عبادی پور,

به گزارش ورزش آذربایجان، تیم‌ملی والیبال ایران در دومین هفته از لیگ ملت‌های ۲۰۲۴  در رتبه شانزدهم این رقابت‌ها ایستاده است. میلاد عبادی‌پور، کاپیتان ارومیه‌ای تیم ملی والیبال ایران، در خصوص شکست تیم در بازی‌های اخیر در این مسابقات پس شکست تیم‌ملی ایران مقابل برزیل، مصاحبه‌ کرده است.

خوشحال نیستیم اما روزهای بهتر در راه است

نمی‌توانم بگویم که خوشحالیم اما بازیکنان پرفورمنس خوبی را از خود به نمایش گذاشته‌اند و این نویدبخش رسیدن روزهای بهتری برای تیم‌ملی والیبال ایران است.

کسب تجربه به قیمت باخت

در تمام دیدارهایمان، به جز یکی دو دیدار، اشتباهات کوچک فردی بازیکنان باعث شد بازی را واگذار کنیم؛ این مسئله به کسب تجربه بازیکنان باز می‌گردد تا در آینده دیگر این اتفاقات تکرار نشود.اگر این اشتباهات نبود، دست‌کم از شش دیدارمان، می‌توانستیم در سه یا چهار دیدار به برتری برسیم اما این رقابت‌ها یک تجربه ارزشمند برای تیم ایران و به خصوص بازیکنان جوان‌مان است که راهی خیلی طولانی در پیش دارند.

یک‌دلی در تیم بیشتر از گذشته است

یکدلی در تیم‌مان بیشتر از گذشته شده است، زمانی که بیرون زمین هستید مسلما آن انرژی‌ای که در زمین می‌گذارید را صرف نخواهید کرد و باید حواستان به بازیکنانی که داخل زمین هستند باشد.درست است که در هیچ دیداری به برتری نرسیدیم و نتایج را واگذار کردیم اما خب در چند دیدار بهترین نمایش خود را ارائه دادیم و فقط به اشتباهات کوچک نتیجه را واگذار کردیم.

کد خبر 1543


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید