قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/17 16:21 | کد خبر : 1544
این جا کلانشهر است اما…

واقعیت دردناک فوتبال زنان در تبریز

اسما نظری ستاره فوتبال آذربایجان، از وضعیت ناگوار فوتبال بانوان در تبریز می‌گوید.

اسما نظری,تراکتور,

به گزارش ورزش آذربایجان، فوتبالیست پر افتخار تبریزی، اسما نظری قصد دارد امسال دوباره به لیگ‌برتر بازگردد. او ۷ سال سابقه حضور در تیم‌های لیگ‌برتر، ۱۲ سال حضور در رده‌های مختلف تیم‌ملی، ۲ سال کاپیتان تیم‌ملی جوانان، مدارک مربیگری فوتسال و فوتبال را در کارنامه‌اش دارد. اسما طی مصاحبه‌ای که اخیرا با فوتبالز انجام داده در مورد وضعیت فوتبال بانوان آذربایجان شرقی نظرات قابل تاملی ارائه کرده است‌.

تیم‌های لیگ‌برتری، دور از تبریز

بزرگترین مشکل من دور بودن تیم‌های لیگ‌برتری از تبریز است. تبریز کلانشهر محسوب می‌شود و یک شهر صنعتی است. اما متاسفانه هیچ حمایتی از سوی مسئولان و باشگاه‌ها صورت نمی‌گیرد. مربیان استان برای پرورش بازیکنان و تیم‌داری از جیب خودشان هزینه می‌کنند. سرمایه‌های استان از بین رفته‌است و من با ۱۸ سال سابقه بازی امیدوار به نگاه مسئولین و حمایت تیم بزرگ تراکتور هستم.

در اوج روزهای فوتبالی‌ام مصدوم شدم

سال ۹۷، یک ماه پس از اینکه از لحاظ سنی در تیم جوانان جایی نداشتم به تیم‌ملی بزرگسالان دعوت شدم و بعد از انجام تست‌های پزشکی، زانوی پای راستم را جراحی کردم. که باعث دوری و استراحت یک ساله من در روزهای ۱۹ سالگی و اوج فوتبالم شد.

امسال حتما در لیگ خواهم بود

سال گذشته به دلیل شرایط بدنی و برخی مشکلات موفق به حضور در بازی‌های لیگ برتر نشدم. اما امسال شرایط خوبی دارم؛ شش روز از هفته را تمرین میکنم و اگر شرایط مهیا شود حتما در لیگ حاضر خواهم بود.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1544


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید