قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/17 18:01 | کد خبر : 1546
یک بازیکن خارجی دیگر هم به زودی می رود...

اولین خروجیِ خارجی تراکتور مشخص شد

اولین خارجی جدا شده تراکتور مشخص شد و احتمالا جدایی یک خارجی دیگر هم به زودی قطعی شود.

تراکتور,صفا هادی,

به گزارش «ورزش آذربایجان»، در شرایطی که باشگاه تراکتور همچنان درگیر معضل فرسایشی مالکیت است اخبار و شایعات زیادی پیرامون ورودی ها و خروجی های احتمالی این تیم در فصل نقل و انتقالات به گوش می رسد. در این میان جدایی یک خارجی قطعی شده است.

از منابع آگاه خبر می رسد که جدایی صفا هادی هافبک عراقی تراکتور قطعی شده و این بازیکن اولین خارجی فصل گذشته سرخ پوشان است که سال آینده جایی در این تیم نخواهد داشت.

هادی که طی دو فصل اخیر با تبلیغات بسیار در تبریز حضور یافت، آنگونه که باید در بعد فنی نتوانست در تراکتور خودی نشان بدهد. او البته از محبوبیت نسبتا خوبی در نزد تی تی ها برخوردار بود ولی با توجه به کلیه شرایطی که برایش در تبریز وجود داشت تصمیم گرفت در پایان فصل ۱۴۰۲_۱۴۰۳ به همکاری خود با تراکتوری خاتمه بدهد.

قرارداد صفا هادی با تراکتور تمام شده بود و با توجه به اینکه او تمایلی به مذاکره برای تمدید هم نداشت، بعد از پایان آخرین بازی تراکتوری ها راهی کشورش شد و به زودی تیم باشگاهی جدید خود را انتخاب خواهد کرد.

حالا هواداران تراکتور هم باید یک لیدر دیگر برای شعار معروف «بیر...ایکی..اوچ...» پیدا کنند که صفا هادی سال گذشته آن را به عهده داشت. او البته تنها خارجی جدا شده تراکتور نیست و یکی دیگر از بازیکنان خارجی سرخ پوشان نیز به زودی خروج رسما اعلام خواهد شد.

کد خبر 1546


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید