قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/19 12:03 | کد خبر : 1561
عاشقانه داخل خانه، انزجار در محله...

هوشنگ-تراکتور؛ خشم و نفرت یا فیلم هندی!

ماجرای نصیرزاده و تراکتور از خشم و نفرت به سمت فیلم هندی در حالت تغییر ژانر است.

تراکتور,هوشنگ نصیرزاده,محمدرضا زنوزی,

به گزارش‌ "ورزش آذربایجان"، در حالی که تصور می شد هوشنگ نصیرزاده دیشب آخرین مصاحبه خودش را در قامت مدیرعاملی باشگاه تراکتور با رادیو ورزش انجام داده، بیانیه صبح امروز باشگاه تراکتور کل ماجرا را تغییر داد. او شب گذشته اعلام استعفا کرد اما باشگاه امروز روی حضورش تاکید کرد.

البته این استعفای هوشنگ نصیرزاده در حالی اتفاق افتاده بود که او توسط محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه، حکم مدیریتش دو سال دیگر تمدید شده بود و به نظر می رسد که اظهارات شب گذشته اش بیشتر حالت نمایشی داشته باشد.

نصیرزاده در این مدت با مصاحبه های پی در پی و جنجالی به نوعی سعی داشته نوک پیکان اعتراضات پرشور ها را روانه خود کند تا تمرکز و فشار اعتراضات متوجه زنوزی نباشد و به نوعی با این اقدام فداراکارانه، سیبل و سپر مالک در  اعتراضات باشد. شاید همین خوش خدمتی او را به استثنایی بزرگ در بین مدیران تراکتور تبدیل کرده که عمر کارشان معمولا زیر یکسال بود.  

البته خواسته هواداران معترض تراکتور معطوف به هوشنگ نصیرزاده نیست و پیکان اعتراضات تی تی ها به سمت سیستم مالکیتی باشگاه است؛ سیستمی که همچنان روی واگذاری تاکید می کند ولی خیلی ها آن را عملی نمی دانند. در بخشی از بیانیه صبح امروز باشگاه تراکتور آمده است: «هوشنگ نصیرزاده تا پایان پروسه واگذاری سهام، به‌عنوان نائب رئیس هیأت مدیره، مدیرعامل و سخنگوی باشگاه تراکتور به فعالیت خود ادامه خواهد داد.»

با همه این اوصاف حتی اگر مالکیت تراکتور تغییر نکند که احتمالش بسیار بالاست، حضور نصیرزاده روی صندلی مدیریت (مدیرعامل) تقریبا منتفی به نظر می رسد. البته همکاری باشگاه و او ادامه دار خواهد بود. او شاید در مدیریت اختیار چندانی نداشته باشد اما در طول این سال ها در جریان بسیاری از پرونده ها و اسناد باشگاه بوده و مستقیما با مالک در راستای حل آنها پیش رفته است.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1561


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید