قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/19 13:21 | کد خبر : 1563
ترکیب بلاتکلیفی با مازادهای به درد نخور...

واقعیت ترسناک این روزهای تراکتور؛ دو ماه بعد!

واقعیت تلخ این روزها که شاید خیلی به آن توجه نمی شود، بلاتکلیفی تراکتور در مقعطی است که همه در حال بستن تیم سال بعدشان هستند.

تراکتور,محمدرضا زنوزی,هوشنگ نصیرزاده,

به گزارش ورزش آذربایجان، پس از آخرین بازی تراکتور در لیگ‌برتر، محمدرضا زنوزی تصمیم خود در خصوص واگذاری تراکتور را طی بیانیه‌ای اعلام کرد. مجمع سهامداران نیز از قراردادن مسئولیت تیم بر عهده هیأت فوتبال خبر داد که آنها هم از این مسئولیت شانه خالی کردند‌. این بازی های بچگانه آینده تراکتور را نشانه رفته و فصل جدیدی که هنوز معلوم نیست کی برایش اقدام خواهد شد.

در این شرایط مدیرعامل باشگاه تراکتور درخواست کناره‌گیری‌اش را به مجمع سهامداران ارائه کرد که مورد قبول آنها نبود و هوشنگ نصیرزاده تا پایان پروسه واگذاری تیم مکلف به ادامه فعالیتش شد. این باشگاه در حالی هیئت فوتبال را مسئول نقل و انتقالات می داند که عقل سلیم آن را باور نمی کند! شاید حاصل این کار به همان شرایطی منجر شود که تراکتور را مجبور به جذب بازیکنانی مثل ارسلان مطهری می کند که صرفا برای باز شدن جای خالی در استقلال این تیم را ترک کرده بود!

حالا باشگاه تراکتور به جای شفاف‌سازی در مورد فرآیند واگذاری و انتقالی که هر روز انجامش غیرممکن تر می شود، بیانیه‌ای منتشر کرده است که بیشتر در ستایش و دفاع از هوشنگ نصیرزاده است. تراکتور که در این ایام طلایی باید پرونده نقل‌و انتقالات فصل بعد خود را ببندد در آتش این بلاتکلیفی و بی‌مسئولیتی می‌سوزد.

هدف از این مطلب بیان شرایط نیست چرا که همه از آن خبر دارند؛ هدف صرفا تلنگری است که شاید عده ای را از خواب بیدار کند. پس از پایان پروسه واگذاری (نه انجامش مشخص است نه تاریخش!)، در صورت تحویل تیم به مالک جدید یا ادامه کار با زنوزی، تراکتور از فصل نقل و انتقالات عقب خواهد ماند و این نکته مهم ماجراست. چیزی جز یک بازار خالی و بازیکنان بی‌کیفیت در انتظار فصل بعد تراکتور نخواهد بود؛ این مساوی است با یک فصل بد دیگر که واقعا هواداران تراکتور توان تحملش را ندارند.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1563


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید