قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/19 14:45 | کد خبر : 1564
خوشحال شدیم چون خوشحالمان کرده بودی...

صعود تاریخی خیبر با ردپای تراکتور!

اولین لیگ برتری جدید فصل 04-1403 چهره های آشنایی برای ما دارد.

خیبر خرم آباد,لیگ دسته اول,رضا مهاجری,مهدی کیانی,امیرحسین کریمی,

به گزارش «ورزش آذربایجان »، تیم خیبر خرم آباد  توانست با کسب ۷۶ امتیاز از ۳۳ بازی قهرمان لیگ یک آزادگان شود و در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ دسته اول صعودش را به لیگ برتر قطعی کند.

شاگردان رضا مهاجری در طول فصل تنها یک مساوی داشتند که نشان از فوتبال هجومی و تماشاگر پسندشان دارد. آنها از ۳۳ بازی  بیست و پنج برد ، یک مساوی و هفت باخت کسب کرده اند.

اما چرا از خیبر می نویسیم؟ دلیلش خیلی روشن است! کاپیتان مهدی کیانی؛ مرد محبوب و پر از خاطرات خوب برای هواداران تراکتور! او بعد از سال ها بازی در بهترین تیم های ایران – که تراکتور بخش اصلی آن بود – به زادگاهش برگشت و یک کار بزرگ انجام داد.

مهدی کیانی که در دوران بازی اش برای تراکتور به قدری بزرگی کرده بود هواداران هیچ فرقی بین او که لر بود با بومی هایشان نمی گذاشتند؛ او حتی فراتر از خیلی ها که ادعای بومی بودن داشتند، سال ها نقش کاپیتانِ واقعی را در تیم ایفا کرد و شاید به جرات گفت در دوران او بود که بهترین روزهای تی تی ها رقم خورد و حالا همین تی تی ها از صعود تیم او به اندازه موفقیت تیمشان خوشحالند.

مهدی کیانی، کاپیتان و مسن ترین بازیکن خیبر، امیرحسین کریمی جوان ترین بازیکن خیبر، سابقه بازی برای تیم های تبریزی دارند.

کیانی پیشکسوت و اسطوره باشگاه تراکتور سابقه لیگ برتری شدن با این تیم را نیز دارد؛ اتفاقی که روز گذشته سالگرد پانزدهمش را پشت سر گذاشت. کریمی دروازه بان سابق عقاب تبریز نیز سابقه لیگ برتری شدن در رده امید با این تیم را دارد.

کد خبر 1564


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید