قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/19 17:15 | کد خبر : 1566
نقل و انتقالات سوپرلیگ پرستاره تر از همیشه...

سوژه دوئل جدید گالا-فنر؛ ستاره یووه!

فنرباغچه و گالاتاسرای وارد یک دوئل جدید سر جذب یک ستاره شده اند.

گالاتاسرای,فنرباغچه,فیلیپ کوستیچ,سوپر لیگ ترکیه,

به گزار "ورزش آذربایجان"، با پایان سوپر لیگ ترکیه، فنرباغچه و گالاتاسرای آماده‌سازی‌های فصل جدید را آغاز کرده و به فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود سرعت بخشیده‌اند. در این دوره، هر دو باشگاه برای تقویت ترکیب خود با بازیکنان مختلف مذاکره می‌کنند و برنامه‌های نقل و انتقالاتی خود را عملی می‌سازند. در این شرایط هواداران هر دو تیم اخبار مربوط به انتقالات جدید را به دقت دنبال می‌کنند و با هیجان فراوان منتظر فصل جدید هستند.

گالا فصل را با ۱۰۲ امتیاز به عنوان قهرمان به پایان رسانده و در صورت عبور از مراحل مقدماتی در فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا شرکت خواهد کرد؛ این باشگاه قصد دارد خود را بیش از پیش قدرتمند کند چرا که رقیب دیرینه اش با ژوزه مورینیو کلی کلاس گذاشته است.

فنرباغچه که با وجود کسب ۹۹ امتیاز فصل را در رتبه دوم به پایان رساند، با آوردن سرمربی پرتغالی، ژوزه مورینیو، قصد دارد در فصل آینده قهرمان شده و به این ترتیب طلسم قهرمانی را بشکند.

به گزارش کالچومرکاتو، فنرباغچه و گالاتاسرای به دنبال فیلیپ کوستیچ، بازیکن تیم یوونتوس از سری آ ایتالیا هستند.

گفته شده که تیاگو موتا، که پس از گذراندن فصلی فوق‌العاده با بولونیا و جدایی ماسیمیلیانو الگری به عنوان سرمربی جدید یوونتوس منصوب شده است، در فصل جدید قصد ندارد از بازیکن صرب، فیلیپ کوستیچ، در ترکیب تیم استفاده کند.

از سوی دیگر، در این خبر آمده است که فیلیپ کوستیچ پیش از این از عربستان سعودی نیز پیشنهاداتی دریافت کرده بود، اما او تصمیم داشت در یوونتوس بماند و با آلگری ادامه دهد. با این حال، پس از جدایی آلگری، این برنامه کاملاً تغییر کرده است.

باشگاه یوونتوس برای انتقال فیلیپ کوستیچ ۱۰ میلیون یورو به عنوان حق انتقال انتظار دارد.

بازیکن ۳۱ ساله، فیلیپ کوستیچ، این فصل در ۳۳ بازی برای یوونتوس به میدان رفت که در این بازی‌ها برای تیمش گل نزد ولی ۴ پاس گل به هم تیمی هایش داد.کوستیچ قراردادی تا ژوئن 2026 با یوونتوس دارد و ارزش بازاری او ۶.۵ میلیون یورو است.

کد خبر 1566


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید