قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/19 19:21 | کد خبر : 1568

در میان همه اخبار نگران کننده در خصوص تراکتور شاید جواب این استعلام شیرین از پرتغال کمی آرام بخش باشد.

تراکتور,ریکاردو آلوز,

به گزارش‌ "ورزش آذربایجان"، پس از حواشی پیش آمده در خصوص بحث واگذاری مالکیت تراکتور و انتشار اخبار زرد و کذب از طرف برخی از رسانه که حرف از جدایی ریکاردو آلوز به دلیل انصراف زنوزی از ادامه مالکیت داده بودند اما واقعیت امر چیز دیگری را نشان می‌دهد و مهندس محبوب تی تی ها یک سال دیگر با تراکتور قرارداد دارد و قطعا در جمع پرشور ها خواهد ماند.

ریکاردو آلوز که دو سال پیش همراه با قربان بردیف به تراکتور پیوسته بود و با عملکرد درخشان و بی نظیرش، خیلی زود  در قلب تی تی ها جا خشک کرد در طول دو فصل حضورش در ایران،دو سال پیاپی آقای پاس گل لیگ برتر شده است.

به خاطر همین حضور موثر آلوز در تراکتور،هواداران این تیم حتی با کوچک‌ترین حواشی نگران رفتن او می‌شوند. با این وجود یک تماس کوتاه با پرتغال، اطلاع از تصمیم قطعی آلوز برای ماندن را به همراه داشت که در این روزها می تواند مثل یک چای برای سردردی شدید، کمی التیام بخش باشد.

آلوز برای فصل بعد تنها خارجی تراکتور است که ماندنش نهایی شده و پیش از این جدایی صفا هادی قطعی است و سرنوشت بقیه خارجی ها هم هنوز معلوم نیست.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1568


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید