قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/20 16:01 | کد خبر : 1576

در روز هایی که سخن از واگذاری تراکتور توسط زنوزی در جریان است در پشت پرده اتفاقات عجیب و غریبی رخ می‌دهد که در دنیای فوتبال نادر است.

تراکتور,محمدرضا زنوزی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، یکی از بازیکنان مطرح و نامی تراکتور که حرف و حدیث های زیادی در موردش طی فصل اخیر مطرح بود طبق شنیده ها از منابع نزدیک به باشگاه در حال حاضر نقش مهمی در بستن تیم فصل جدید ایفا می کند!

این اتفاق در حالی رخ می دهد که تمرکز هواداران تراکتور در حال حاضر روی موضوع مالکیت و واگذاری احتمالی (که البته خیلی قبل تر منتفی بودنش را خبر داده بودیم) متمرکز شده است.

قطعا در هیچ جای فوتبال جهان سراغ نداریم که یک بازیکن برای تیمی که در آن بازی می‌کند بازیکن بخرد. همین موضوع در نهایت به ایجاد باندهای مخوف داخل تیم می انجامد که سال گذشته نیز شاهد آن بودیم و حتی خیلی ها معتقد بودند رفتن پاکو خمس نیز از همین طریق صورت گرفت!

خطرات چنین رفتاری باعث می‌شود که سرمربی تیم – در صورت عدم استقلال و اقتدار کامل – ناخواسته و به مرور تابع این بازیکن و باند او شود؛ شاید همین جزئیات کوچک هستند که در نهایت به نارضایتی های بزرگی می انجامد که نتیجه آن بدبینی و قهر هواداران با کلیت باشگاه است.

کد خبر 1576


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید