قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/20 20:24 | کد خبر : 1580
ترکیب جذاب لاماسیا و اسطوره‌سازی در پایتخت والیبال…

فوتبال-ارومیه؛ خبرهای بزرگی در راه است

نود ارومیه برای بازیکن سازی از خلاقیت های مبتکرانه ای بهره برده است.

نوداورمیه,آرمین مصطفوی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، زندگی در ارومیه بی والیبال جریان ندارد و بی تردید می‌توان گفت توپ و تور با کوچه پس کوچه های این شهر عجین شده‌ است. آن ها به دنیا می‌آیند تا والیبال بازی کنند و به والیبال دل ببندند. فرق ندارد سعید معروف شوند یا نه، مهم این است که والیبال رکن ناگسستنی زندگی‌شان شده است.

ارومیه از دیرباز اهل والیبال بوده و هنوز هم مهد رشته بلدقامتان به حساب می‌آید، شهری که سعید معروف و میلاد عبادی پور را به والیبال جهان عرضه کرد و پیشه‌ی بازیکن سازی در والیبال را رها نکرده است.

اما در یک دهه اخیر "نود ارومیه" بستری برای پسر بچه های عاشق دنیای توپ گرد شده چرا که در شهر والیبال دوست ها، تعداد فوتبالی‌ها هم کم نیست و "نود" احقاق رویای فوتبالیست شدن در شهر والیبالی‌ها را محقق می‌سازد.

آن‌ها برای پرورش استعداد های فوتبالی هم چند باری دست به خلاقیت زدند. از بورس کردن بازیکنان خوش آتیه، تا بازی دادن به جوانان و شکستن رکوردهای کم سن‌سال‌ترین‌ها. نود درحال سیقل دادن ستاره های آینده فوتبال ارومیه است و برای خودش سبک و سیاقی متفاوت دست و پا کرده.

آرمین مصطفوی مثالی دم دست برای این موضوع است. او که رکورد بیشترین گل زده و بیشترین تعداد کاپیتانی در تاریخ ارومیه را به خود اختصاص داده پسر بچه ای ۱۴ ساله بود که از آکادمی نود پله های ترقی را پشت سر گذاشت و در تیم شهرش جاودانه شد.

مصطفوی نمونه بارز یک کاپیتان وفادار است که سال‌هاست پیراهن زرد تیم شهرش را بر تن می‌کند و این فصل در آستانه کسب کفش طلای لیگ دو قراره گرفته است و با راهی که نودی‌ها در پیش گرفته‌اند تولید چندین ستاره در قواره مصطفوی دور از ذهن نیست و باید دید این تیم در سال های آینده چه نام‌هایی را به فوتبال معرفی خواهد کرد.

کد خبر 1580


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید