قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/21 10:45 | کد خبر : 1584
سخت ترین قرعه ممکن برای مسی ها

بی غم جان سالم به در می‌برد؟

مراسم قرعه کشی بیست و ششمین دوره لیگ برتر فوتسال عصر دیروز برگزار شد و مس سونگون تنها نماینده تبریز در این دوره است.

مس سونگون,لیگ برتر فوتسال,گیتی پسند,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، عصر دیروز یکشنبه مراسم قرعه کشی بیست و ششمین دوره لیگ برتر فوتسال با حضور نمایندگان تیم های حاضر در لیگ برتر در تهران برگزار شد.

به نظر می رسد در بین مدعیان سخت ترین قرعه ممکن در همان ابتدای  لیگ به نام سونگون افتاد،همچنین با اعلام سازمان لیگ،،فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال از ۲۲ تیرماه برگزار می‌شود.

مس سونگون که با ۵ قهرمانی پرافتخارترین تیم لیگ برتر فوتسال است در هفته اول از سفیر گفتمان میزبانی خواهد کرد و در هفته دوم به مصاف رقیب سرسخت خود یعنی کراپ الوند می‌رود،الکلاسیکوی لیگ برتر مابین مس و گیتی در هفته ششم و به میزبانی گیتی پسند اصفهان برگزار خواهد شد.

حمید بی غم سرمربی مس سونگون که در هفته های پایانی فصل قبل که سکان هدایت این تیم را بعد از اخراج اسماعیل تقی پور برعهده گرفت و در این حضور کوتاه مدتش چندین باخت مقابل تیم های نه چندان قوی برجای گذاشت در جهار هفته ابتدایی شروع لیگ کار سختی دارد و به نظر می رسد اگر در همین مقطع نتیجه مطلوب نگیرد شاید اولین مربی اخراجی لیگ لقب بگیرد.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1584


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید