قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/21 14:01 | کد خبر : 1588
گول مصاحبه های تزئینی و بی هدف را نخورید...

تلخ/واقعی؛ ماشین‌ را بیخیال شوید!

این خبر شاید برای هواداران قدیمی ترین تیم شمال غرب کشور ناراحت کننده باشد اما خب معمولا حقیقت تلخ است.

 تراکتور,ماشین سازی,

به گزارش‌ "ورزش آذربایجان"، در روز هایی که مالکیت تراکتور به اولویت و دغدغه اول اهالی ورزش و استان تبدیل شده برخی نیز به موضوع احیای تیم فوتبال منحل شده‌ ماشین سازی نیز اشاره می‌کنند که بیشتر رنگ و لعاب شعار دارد تا واقعیت!

تنها عملکرد واقعی مسئولین ورزشی تبریز نسبت به احیای یاشیل ماشین اقدام لسانی بوده است. پروسه‌ احیا از دید مسئولان بیشتر در حد زنده کردن و گرامی داشتن یاد و خاطره ماشین سازی است تا حل و فصل مشکلات اساسی این تیم و بر همین اساس خبری از احیای این تیم نیست و دیگر امیدی به حضور دوباره سبزقبایان تبریزی در عرصه تیمداری از جانب مسئولین ورزشی استان وجود ندارد.

زمانی از واژه معجزه برای این مهم یاد می شد اما شواهد و قرائنی که تحقیقات اخیرمان نشان می دهد حاکی از آن است که اقدام عملی در این خصوص وجود ندارد. شاید ظهور یک تیم جدید با نام ماشین سازی محتمل تر از نجات این تیم فعلی باشد که کم کم تک رگه های ریشه های پوسیده اش در خاک نیز در حال جان دادن هستند.

پرداختن به این موضوع در این مقطع شاید محلی از اعراب نداشته باشد اما رسالت ورزش آذربایجان ایجاب می کند که اهالی ورزش این خطه را با اطلاعات درست تغذیه کند؛ همین اطلاعات درست و آگاهی بیشتر می تواند رفته رفته جلوی اظهار نظرهای بیخود و بی جهت برخی را بگیرد؛ اظهاراتی که مثل آب گرم در استکان چای، روح و روان دوستداران ماشین را برای چند لحظه منبسط می کند اما درست چند روز بعد، بی توجهی ها باز شروع شده و آب سرد، ترکی دیگر بر قلبشان می زند!

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1588


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید