قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/21 16:09 | کد خبر : 1589
پایان رسمی انتخابات با برنده قابل پیش بینی

گزارش اختصاصی؛ استانبول زیر پای کوچ فن‌ها

علی کوچ با کسب ۱۶ هزار و ۴۶۴ رأی از مجموع ۲۶ هزار و ۹۴۷ رأی معتبر، دوباره به عنوان رئیس باشگاه فنرباغچه انتخاب شد.

فنرباغچه,علی کوچ,

به گزارش”ورزش آذربایجان”،در مجمع عمومی انتخاباتی عادی باشگاه فنرباغچه، علی کوچ با کسب ۱۶ هزار و ۴۶۴ رأی از مجموع ۲۶ هزار و ۹۴۷ رأی معتبر، دوباره به عنوان رئیس انتخاب شد. عزیز ییلدیریم نیز ۱۰ هزار و ۴۸۳ رأی به دست آورد.

در کنگره‌ای که در استادیوم اولکر برگزار شد، از ۲۷ هزار و ۴۸۹ رأی داده شده، ۲۶ هزار و ۹۴۷ رأی معتبر شناخته شد.

در مجمع عمومی که با استقبال زیاد اعضا مواجه شد، فرآیند رأی‌گیری که از ساعت ۱۰:۰۰ صبح آغاز شده بود، تا ساعت ۱۷:۰۰ به وقت ترکیه ادامه داشت.

سپس به سرپرستی رئیس هیئت رئیسه مجمع عمومی، وفا کوچوک، فرآیند شمارش آرا آغاز شد.

نتیجه آراء که در حدود ۳ ساعت شمارش شد، توسط وفا کوچوک اعلام گردید. علی کوچ با کسب ۱۶ هزار و ۴۶۴ رأی برای سومین بار به عنوان رئیس انتخاب شد، در حالی که عزیز ییلدیریم ۱۰ هزار و ۴۸۳ رأی به دست آورد.

علی کوچ و عزیز ییلدیریم دست در دست

علی کوچ رئیس کنونی و عزیز ییلدیریم رئیس سابق پس از اعلام نتایج انتخابات یکدیگر را تبریک گفتند. 

در کنگره، پس از آمدن علی کوچ به تریبون، سواش عدالت از اعضای هیئت مدیره عزیز ییلدیریم، گفتگویی کوتاه با علی کوچ داشت. پس از این گفتگو، علی کوچ به اتاقی که عزیز ییلدیریم و اعضای فهرست هیئت مدیره‌اش حضور داشتند رفت و با ییلدیریم ملاقات کرد. ییلدیریم و تیمش، علی کوچ را تبریک گفتند.

تصاویر این لحظات بر روی صفحه‌های بزرگ استادیوم نمایش داده شد و طرفداران زرد و آبی در جایگاه‌ها شعار "دو رئیس دست در دست، همه با هم به جایگاه" سر دادند. علی کوچ و عزیز ییلدیریم به درخواست هواداران پاسخ داده و با هم به تریبون آمدند و هواداران را سلام کردند.

شادی بزرگ هواداران حامی علی کوچ

هواداران فنرباغچه که از علی کوچ حمایت می‌کردند، انتخاب دوباره او به ریاست را با شادی بزرگی جشن گرفتند.

از ساعات اولیه صبح، هزاران هوادار زرد و آبی شعارهایی به نفع علی کوچ سر می‌دادند و پس از اعلام نتیجه انتخابات با سرودها، شعارها و آتش‌بازی، شادی خود را از نتیجه انتخابات نشان دادند.

علی کوچ نیز پس از سخنرانی خود، با روشن کردن مشعل پیروزی‌اش را جشن گرفت.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1589


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید