قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/21 18:39 | کد خبر : 1590
باکلاس‌های استانبول؛ موی دماغ گالا و فنر!

قارتال پول کمی دارد اما کم نمی آورد

قارتال ها با لیست بلند بالایی وارد مارکت نقل و انتقالاتی شدند که خیلی جالب توجه است.

بشیکتاش, ممفیس دیپای, متئس هوملز,گابریل پائولیستا,جهانی چاناک,لورنتس اسگنیون,

به گزارش”ورزش آذربایجان”، تیم بشیکتاش فصل قبل را با رتبه پنجم سوپرلیگ ترکیه به پایان رساند و با وجود قهرمانی در جام حذفی، هواداران این تیم همچنان از وضعیت تیم گلایه‌مند هستند. آنها برای جلب رضایت هواداران تغییر سرمربی و حضور فعال در بازار نقل و انتقالات را هدف قرار داده اند.

تنور نقل و انتقالات بشیکتاش در حد دو تیم فنر و گالا داغ و پرملات نیست ولی جذابیت های خاص خودش را دارد. مدیران بشیکتاش ابتدا در اسرع وقت کادر مدیریتی و فنی خود را انتخاب کردند.

براد فریدل بعنوان مشاور ورزشی جذب شد و درکنار حسن آرات و صامت ایبابا مدیران فنی و ورشی تیم به نقل و انتقالات با لیست ون برونکهورس سرمربی جدید تیم  وارد مذاکره شدند.

این تیم لیست خروجی بلند بالایی خواهد داشت. اولویت خروجی تیم در خط حمله و خط دفاع خواهد بود. مدیران این تیم در نقل و انتقالات داخلی به دنبال راه حلی برای جدایی از فوتبالیست های خارجی و برخی بازیکنان هستند که با توجه به حقوق بالا تمایلی به جدایی از این تیم ندارند.
 
لیست مذاکرات مدیران عقاب ها بسیار بلند بالا و پرستاره است. ممفیس دیپای، متئس هوملز، گابریل پائولیستا، جهانی چاناک، لورنتس اسگنیون، استفان ساویچ ، گابریل پائولیستا و ریدوان یلماز بازیکنانی هستند که مدیران با آنها مذاکره داشته اند. همچنین گفته شده است برتوگ ییلدریم به طور قرضی از نیس فرانسه و ممفیس دیپای  بعد از جام ملتهای اروپا رونمایی خواهند شد.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1590


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید