قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/21 20:21 | کد خبر : 1593
درختان را باران‌ها نه رعد و برق بزرگ کرده‌اند…

سخنرانی کوچ بعد از برد؛ گنگ‌تر از رپ!

علی کوچ، که برای سومین بار به عنوان رئیس باشگاه فنرباغچه انتخاب شد، اولین بیانیه خود درباره دوران جدید داد.

فنرباغچه,علی کوچ,

به گزارش “ورزش آذربایجان”،در پایان انتخابات اولین صحبت های رسمی از وعده های جذاب به طرفداران فنر تا تلاش برای پایان دادن به حسرت چند ساله فنر خبر داد.

علی کوچ، که دوباره به ریاست باشگاه فنرباغچه انتخاب شد، با ابراز خوشحالی از نتایج، گفت: ((به آزیز ییلدیریم و تیمش که در این جشنواره دموکراسی شرکت کردند، به شخص خود و هیئت مدیره تشکر می‌کنیم. از امروز به بعد دوران فنرباغچه آغاز می‌شود. زمان نشان دادن بزرگی فنرباغچه به دنیاست. از فردا به عنوان یک قسمت از این دوران جدید باشیم.))

علی کوچ، با اشاره به یک صفحه جدید، اظهار کرد: ((ما برای آغاز یک فصل جدید آماده‌ایم. ما امیدواریم که در مسیر قهرمانی تیمی را تشکیل دهیم. از این لحظه به بعد، ما به تمامی مسائل روی آورده‌ایم. برای فنرباغچه، زمان تغییر است. ما برای ایجاد یک فنرباغچه قوی‌تر تلاش می‌کنیم. این انتخاباتی برای فنرباغچه یک دوران جدید است. ما قول می‌دهیم که مصالح فنرباغچه را بالاتر از هر چیز دیگری قرار دهیم. ما با همه‌ی چالش‌ها روبرو خواهیم شد و هرگونه ریسکی را خواهیم پذیرفت. افرادی که مقابل ما نشان دهنده قدرت هستند باید بدانند که درختان را باران‌ها نه رعد و برق بزرگ کرده‌اند. همه‌ی ما باید برای آینده‌ی پرافتخار فنرباغچه کار کنیم. این انتخابات، بیشترین افتخار را برای شما خواهد داشت.))

و در اخر علی کوچ، در پایان سخنرانی خود و در صحنه، هنگامی که مشعل را روشن می‌کرد، تبریک‌ها را پذیرفت.

کد خبر 1593


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید