قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/21 21:45 | کد خبر : 1599
پایان کار سونگون با رتبه دورقمی

توقف خانگی مس مقابل مس!

تیم فوتبال مس سونگون در آخرین هفته لیگ یک مقابل همنام کرمانی‌اش مساوی کرد.

مس سونگون,لیگ دسته یک,مس کرمان,

به گزارش"ورزش آذربایجان"،ورزشگاه یادگار امام تبریز امشب میزبان دیدار تیم های مس سونگون و مس کرمان بود. این دیدار در چارچوب هفته سی و چهارم و پایانی لیگ یک فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۴۵ آغاز شد و با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید.

میزبان که با تغییرات زیادی پای به این دیدار گذاشته بود، کار را تهاجمی آغاز کرد و می توانست دروازه حریف را خیلی زود باز کند اما کرمانی ها کم کم از فشار خارج شده و کار را به تعادل کشاندند؛ در حالی که می رفت کار با تساوی به پایان برسد کرمانی ها روی یک اتفاق ناشی از اشتباه فردی دروازه مهدی حقیقت را باز کرد و کار را ۱-۰ کرد.

سونگون با چهره تهاجمی نیمه دوم را آغاز کرد و خیلی زود با سانتر مهدی فرجپور و ضربه سر‌ زیبای فرزان دانا کار را به تساوی کشاند.

بعد از این گل حملات مس ادامه داشت و در شرایطی که می رفت با یک ضربه پنالتی کار کامبک سونگونی ها تکمیل شود، داور بازی با تصمیمی عجیب چشم خود را روی خطای دروازه بان مهمان بست.

دقایق پایانی کار با تداوم حملات مس سونگون همراه بود اما این حملات در نهایت حاصلی در پی نداشت و کار با تساوی ۱-۱ به پایان رسید تا سونگونی با تک امتیاز کار رتبه دهم فصل را مال خود کنند.

کد خبر 1599


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید