قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/22 09:57 | کد خبر : 1600
ورود بانوان (جز یک نفر خاص!) ممنوع

شاهکار جدید هیات والیبال آذربایجان شرقی

هیات والیبال آذربایجان‌شرقی درگیر اتفاقی عجیب شده که جامعه بانوان این رشته را مایوس و شوکه کرده است.

فدراسیون والیبال,هیئت والیبال,

به گزارش ورزش آذربایجان، ماجرا از این قرار است که فدراسیون والیبال برای حضور در کلاس بین المللی سطح یک این رشته از هیات های استانی درخواست معرفی نفرات را کرده بود. هیات والیبال آذربایجان شرقی اما بجای بها دادن به مربیان توانمند و تلاشگر خود در اقدامی تعجب برانگیز قائم مقام بانوانش که دارای مدرک داوری ملی هم هست و سابقه چندانی در مربیگری ندارد را به این دوره معرفی کرده است.

طی این تصمیم عجیب روی اسم تمامی مربیانی که سالها صمیمانه و بدون چشم داشت در ورزش استان تلاش کرده بودند تا به مدرک مربیگری بین المللی برسند ، خط قرمز کشیده شده و عملا موجی از ناامیدی را در این جمع به وجود آورده است.

در چنین شرایطی معمولا اعضا و شاکیان سراغ نایب رییس بانوان هییت ها می روند اما بر اساس ادعای منابع آگاه و در عین ناباوری قدرت پست قائم مقام در بخش بانوان هیئت والیبال آذربایجان شرقی تفکیک و تقدم قدرت کاملا متفاوت است!

طبق شنیده ها از منابع آگاه مربیان والیبال بانوان  شدیدا از این موضوع ناراحت و بی انگیزه شده اند بطوریکه از طبقه دوم سالن اقدمی زمزمه های مداوم استعفا شنیده می شود که بزودی به این موضوع هم خواهیم پرداخت.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1600


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید