قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/22 11:21 | کد خبر : 1602
علیه شان مدرک دارم و شکایت کرده ام...

گردوخاک کلانتر بعد از شام آخر سونگون!

علی اصغر کلانتری، سرمربی مس سونگون، پس از تساوی تیمش مقابل مس کرمان،اظهارات تند و آتشینی را بیان کرد.

مس سونگون,لیگ آزادگان,لیگ دسته یک,مس کرمان , علی اصغر کلانتری,یاسر نجف زاده,

به گزارش‌ "ورزش آذربایجان"، تیم مس سونگون در آخرین بازی لیگ آزادگان دیشب در استادیوم یادگار امام تبریز مقابل مس کرمان به تساوی یک-یک رسید. در پایان این بازی علی اصغر کلانتری،سرمربی سونگون اظهارات جالب توجهی داشت.

او با وجود اینکه در پایان لیگ رتبه دو رقمی و یازدهمی لیگ یک را کسب کرد در پایان بازی با اعتماد به نفس جالب و بالایی اذعان داشت که تیمش عملکرد قابل قبولی از خود برجای گذاشت و از نتایج به دست آمده کاملا راضی است یاسر نجف زاده،مدیرعامل باشگاه‌  از او رضایت کامل دارد.

اما سرمربی مس بخش قابل توجهی از صحبت های خود را اختصاص داد به افرادی که مدعی است علیه او و تیم حاشیه سازی می‌کنند. علی اصغر کلانتری بدون اینکه نامی از این افراد برده باشد اعلام کرد که با سند و مدرک از آنها  به مراجع قضائی و کمیته اخلاق فدراسیون شکایت کرده و پیگیر شکایت خود خواهم بود.

کلانتری همچنین در خصوص نحوه ادامه همکاری با تیم مس سونگون اعلام کرد که تنها در صورتی در فصل بعد سکان هدایت این تیم را برعهده خواهم گرفت که بودجه اختصاص یافته برای تیم افزایش زیادی داشته باشد تا تیم را برای قهرمانی و صعود به لیگ برتر ببندد.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1602


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید