قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/22 12:24 | کد خبر : 1603
مثل همه دفعات قبل با یک تفاوت مهم...

موثق و مهم؛ واگذاری تراکتور روی هوا!

تب و تاب واگذاری تراکتور کم کم در حال خوابیدن است و دوباره داستان تکراری، پایان باز را شاهد هستیم.

محمدرضا زنوزی,تراکتور,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، محمدرضا زنوزی مطلق،مالک باشگاه تراکتور در چند هفته گذشته به دلیل فشار و هجمه تی تی ها با صدور چندین بیانیه نسبت‌ به‌ واگذاری باشگاه اعلام آمادگی کرده بود اما بار دیگر خبری از واگذاری نیست و مثل دفعات قبل همه چیز در حد حرف و حدیث، گمانه زنی و پیش بینی است.

همان طور که قبلا اعلام کرده بودیم بحث واگذاری در اصل در حد همان حرف بوده و اکنون نیز در حال سپرده شدن به باد فراموشیت و همان مدیران و افراد قبلی کار های فصل پیش را جلو می‌برند.

مجموعه فعلی حتی صحبت هایی با بازیکنان و مربیان مدنظرشان کرده‌اند و در پشت پرده در بازار نقل‌و‌انتقالاتی تابستانی لیگ برتر مشغول به کارند. در این میان هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی هم شرایط جالبی را تجربه می کند؛ آنها طبق ادعای تراکتور مسئولیت فعلی تراکتور (روی کاغذ) را دارند اما خودشان (طبق قوانین) از این کار سر باز می زنند.

به هر ترتیب پایگاه خبری ورزش آذربایجان که از همان روزهای نخست سعی کرده اخبار مستند و صحیح در این خصوص را مخابره کند مثل همان روزهایی که ماجرا شروع شد، تاکید می کند داستان واگذاری امسال هم به جایی ختم نمی شود و یکسری تغییرات درون سازمانی، تنها نتیجه تب و تاب فعلی خواهد بود. شاید این تنها تفاوت ماجرا با دفعات قبل باشد.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1603


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید