قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/22 13:09 | کد خبر : 1604
افتخار آفرینی اجباری در خارج از استان...

داستان زیبای مهاجران فوتبال زنجان

۲ فوتبالیست زنجانی عضو تیم‌های سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی، آقا و خانم گل لیگ برتر کشور شده و برای زنجانی‌ها افتخار افریدند.

نادر بلباسی,هیئت فوتبال زنجان,شهریار مغانلو, افسانه چترنور , ملوان بندر انزلی,سپاهان,

به گزارش ورزش آذربایجان، نادر بلباسی، رئیس هیئت فوتبال زنجان در این خصوص مطالبی بیان کرده که در ادامه می‌خوانید:

شهریار مغانلو فوتبالیست زنجانی و مهاجم تیم سپاهان توانست در لیگ برتر با ۱۶ گل زده آقای گل این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

 همچنین افسانه چترنور بانوی فوتبالیست افتخارآفرین زنجانی نیز به عنوان مهاجم تیم ملوان بندر انزلی در ۲۲ بازی ۱۹ گل را به ثمر رسانده و به عنوان خانم گل لیگ معرفی شد.

استعداد‌های زنجانی دیده نمی‌شود

 کسب این افتخارات در حالی است که زنجان هیچ تیم فوتبالی در لیگ‌های کشوری نداشته و استعدادهای زنجانی دیده نمی‌شوند.

 استان زنجان علارغم تمامی مشکلات از بازیکنان، مربیان و داوران مجرب و توانمندی برخوردار است،  حضور بازیکنان زنجانی در تیم‌های لیگ برتر از ظرفیت، پتانسیل و توانمندی ورزشکاران این استان حکایت دارد.

فوتبال زنجان نیازمند همت مادی و معنوی 

 این رشته پرطرفدار زنجان برای دستیابی به جایگاه اصلی و واقعی خود نیازمند حمایت‌های مادی و معنوی و همدلی و همکاری مسئولان بوده و این هیات برای رشد و توسعه فوتبال زنجان و داشتن تیم در لیگ‌های دسته یک و ۲ نیازمند حامی مالی مناسب و توانمند است که باید تدابیر لازم در این زمینه از سوی متولیان امر و مسوولان استان صورت گیرد.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1604


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید