قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/22 19:51 | کد خبر : 1613

«زهرا رحیمی» با به زانو در آوردن رقبا از جمله آیلار جامی و رزا ابراهیمی توانست جواز حضور خود در پارالمپیک پاریس در وزن ۵۲ کیلوگرم کسب کند.

زهرا رحیمی,تیم ملی پاراتکواندو ایران,پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس,

به گزارش ورزش آذربایجان، اعضای تیم ملی پاراتکواندو ایران برای حضور در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس اعلام شد.

زهرا رحیمی، تکواندوکار شایسته مرندی چندی پیش در مسابقات پاراآسیایی، ضمن قهرمانی و کسب مدال طلا، به عنوان بهترین تکواندوکار بخش بانوان مسابقات معرفی شد.

به منظور حضور پرقدرت در رقابت‌های پارالمپیک پاریس۲۰۲۴، رقابت‌های انتخابی تیم ملی پاراتکواندو بانوان صبح  روز دوشنبه ۲۱ خردادماه به میزبانی خانه تکواندو، برگزار شد.

که در نهایت «زهرا رحیمی» فنی‌ترین بازیکن آسیا در رقابت های قهرمانی پاراتکواندو ویتنام، با پیروزی برابر رقبا مسافر پاریس شد.

پیشتر «آیلار جامی» با حضور در رقابت های کسب سهمیه پارالمپیک پاریس به میزبانی کشور چین سهمیه را به نام ایران از آن خود کرده بود اما با پیروزی رحیمی در رقابت‌های انتخابی، وی جانشین جامی در پارالمپیک است و به همراه مریم عبدالله پور در وزن ۴۷- کیلوگرم دو نماینده کشورمان در گروه بانوان در این رویداد خواهند بود.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1613


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید