قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/22 20:30 | کد خبر : 1614

هفته های اخیر برای هر تراکتوری پراسترس بوده و هنوز هم با گذشته چندین هفته وضعیت واگذاری این باشگاه مبهم است.

تراکتور,محمدرضا زنوزی,تراب محمدی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تراکتور در هفته اخیر با مسائل مالکیتی روبه رو بوده و این مسائل فعالیت های باشگاه را به حالت تعلیق در آورده است.

درحالی که عمده هواداران تراکتور استقبال ویژه‌ای از واگذاری مالکیت توسط محمدرضا زنوزی داشتند اما رسانه رسمی باشگاه تراکتور اعلام کرده این تیم مشتری نداشته و به هیات فوتبال واگذار شده است.

هواداران تراکتور که به سبب قرارگیری در برهه زمانی حساس که در ادامه پنجره نقل‌وانتقالات تابستان را هم در پیش دارد بیش از پیش نگران وضعیت تیم‌شان هستند و روز های پراسترسی را سپری می‌کنند.

مسئولین ورزشی آذربایجان شرقی در ابتدای هفته جاری، از برگزاری جلسه سران این استان در استانداری خبر دادند اما این جلسه هنوز هم برگزار نشده است.

تراب محمدی، سرپرست استانداریآذربایجان‌شرقی امروز (سه‌شنبه) درباره بلاتکلیفی واگذاری مالکیت تراکتور اظهاراتی مطرح کرده که در ادامه می‌خوانید:

وعده خبر خوب برای هواداران

در طی روزهای آتی جلسه‌ای با مالک باشگاه تراکتور برگزار خواهیم کرد و امیدوارم خبرهای خوبی به هواداران تراکتور منتقل شود.

ماهیت فوتبال برد و باخت است!

از هواداران تراکتور خواهش می‌کنم که صبر خود را افزایش داده و با این قضیه کنار بیایند که ماهیت فوتبال برد و باخت است و نمی‌شود با یک برد، سرمایه گذار و مالک تیم را مورد فحش و ناسزا قرار داد.

البته این فحاشی در فرق غنی آذربایجان جای ندارد و مطمئنا کسانی که در استادیوم ناسزا به مالک و سرمایه گذار باشگاه گفته‌اند، اهل تبریز و آذربایجان نیستند.

در این بین اصحاب رسانه استان باید تبیین نمایند که ماهیت ورزش فوتبال، برد و باخت و هم باشگاه تراکتور و هم رسانه‌ها در ایجاد فرهنگ هواداری اقدام داشته باشند.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1614


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید