قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/21 19:39 | کد خبر : 1936

چمن ذخیره برای ورزشگاه یادگارامام (ره) به زودی به بهره برداری می‌رسد.

تراکتور,یادگار امام تبریز,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، کیفیت متوسط رو به پایین چمن ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز در فصول اخیر همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه های بازیکنان و مربیان بوده است. افراد مختلف و خصوصا مربیان اخیر تراکتور نکات و انتقادات مختلفی پیرامون این موضوع را مطرح کردند که در نهایت موجب ترمیم آن در سال گذشته شد.

تابستان سال گذشته حبیب ستوده‌نژاد، مدیرکل ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی وعده داد به زودی زمین چمن ذخیره در نزدیکی این ورزشگاه جهت سهولت در ترمیم چمن یادگارامام (ره) به بهره برداری خواهد رسید.

اما با وجود اینکه یک سال از این وعده چمن های ذخیره یادگارامام کشت نشده‌اند تا فوتبالی ها و الخصوص هواداران تراکتور دوباره نگران کیفیت چمن در کوران رقابت ها باشند.

طبق اطلاعاتی که توسط یک مقام آگاه در اداره ورزش‌وجوانان در اختیار خبرنگار ما قرار گرفته است؛ زمین چمن ذخیره یادگارامام (ره) در مجاورت ضلع جنوب شرقی این ورزشکاه نیمه اول شهریورماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1936


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید