قبل از خبر
زمان انتشار : 1402/08/13 20:30 | کد خبر : 308

سرمربی تیم والیبال مس سونگون:


به گزارش ورزش آذربایجان، به نقل از سرویس ورزشی مهر، محمد غیاثی پس از برد ? بر صفر تمیش مقابل آکادمی قهرمانی گل گهر سیرجان در گفتگویی اظهار داشت، این یک واقعیت است که اگر یک تیم اشتباه نکند تیم دیگر موفق نخواهد شد و این یک موضوع فعل و انفعالاتی می‌باشد.

سرمربی تیم والیبال مس سونگون عنوان داشت: ما می دانسیتم که با چه تیمی مصاف خواهیم کرد و اینکه از بقیه تیم‌های حاضر در لیگ دسته یک به تیم‌های لیگ برتری بیشتر شبیه است و همچنین سرسخت، لذا آنالیز خوبی از این تیم داشتیم و می‌دانستیم که خطاهای تیمی زیادی دارد و روی این قضیه حساب باز کرده بودیم.

غیاثی با بیان اینکه شاگردانم در حد ظرفیت‌های خودشان بازی کردند، یادآور شد: خدا را شکر توانستیم پیروز میدان باشیم و سه امتیاز شیرین را کسب کنیم.

وی با تاکید بر این موضوع که همیشه به بازیکنانم گوشزد می‌کنم که در حد توان و ظرفیت خودتان بازی کنید و برد و باخت هم دست خداست.

غیاثی با تشکر از بازیکنان تیم و کلیه عواملی که دلشان با این تیم بوده و حمایت می‌کنند از حضور و حمایت تک تک هواداران حاضر در سالن نیز قدردانی کرد.

تیم والیبال مس سونگون ورزقان دیروز، جمعه در یک بازی جذاب تیم صدر اولی جدول را ? بر صفر شکست داد تا با ?? امتیاز جایگاه خود در رده سومی جدول لیگ دسته یک والیبال مردان در گروه یک را تثبیت کند.

کد خبر 308


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید