قبل از خبر
زمان انتشار : 1402/08/14 12:06 | کد خبر : 309

هاشم‌نژاد: گل اول‌مان به نساجی آفساید بود


به گزارش ورزش آذربایجان، مهدی هاشم‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برد تیمش مقابل نساجی اظهار کرد: امتیازات دو بازی اخیر را اتفاقی از دست داده بودیم و سه امتیاز این هفته برای ما خیلی مهم بود؛ این بار از دقیقه اول با تمرکز و خوب کار کردیم و در نهایت مزد تلاش‌مان را گرفتیم.

او در خصوص گل اول تراکتور به نساجی که روی یک صحنه مشکوک به ثمر رسید گفت: در همان لحظه متوجه نشدم اما بعد از بازی، ویدئو را تماشا کردم و دیدم که گل اول تراکتور به نساجی در شرایط آفساید به ثمر رسید. در نیمه دوم یک خطا در محوطه جریمه نساجی روی من انجام شد، داور نزدیک صحنه بود و احساس کردم به خاطر صحنه گل اول، ترسید و سوت نزد.

هاشم‌نژاد در خصوص تغییر پست بازیکنان توسط پاکو خمس افزود: بازیکنان تراکتور باکیفیت هستند و می‌توانند در چند پست مختلف بازی کنند. این نظر سرمربی است و بازیکن باید با پیروی از دستورات مربی تمام تلاشش را در زمین انجام دهد.

وینگر تراکتور در خصوص بازی هفته آینده این تیم برابر استقلال گفت: مصاف تیم‌های بالای جدولی همواره سنگین است. این هفته باید با انجام تمرینات مناسب، آماده و قوی به تهران برویم. برای پیروزی می‌رویم و انشاالله استقلال را ببریم.

او با اشاره به باخت سنگین فصل گذشته تراکتور برابر استقلال گفت: هواداران تراکتور فصل گذشته در بازی با استقلال به ورزشگاه آزادی آمدند و از ما حمایت کردند؛ اما در نهایت آن شکست تلخ رقم خورد. تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا اتفاقات آن باخت فراموش شود و هواداران را خوشحال کنیم.

هاشم‌نژاد در خصوص قرارگیری خود در ترکیب اصلی تراکتور عنوان کرد: زمانی که به من بازی نمی‌رسید، خیلی بیشتر از سایر هم تیمی‌هایم تمرین می‌کردم و با تمرکز بالا در تمریناتم، بدنم را آماده نگه داشتم. پاکو خمس وقتی تداوم و خوب بودمن تمرینات را دید، من را در ترکیب قرار داد و سعی می‌کنم، عملکرد بسیار خوبی داشته باشم.

کد خبر 309


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید