قبل از خبر
زمان انتشار : 1402/10/11 20:30 | کد خبر : 452
هر لیستی حرف و حدیث دارد

تیم ملی متعلق به مردم است

سرمربی تیم ملی در بدو شروع اردوی تیم ملی در هتل المپیک گفتگویی با خبرنگاران داشت.

فوتبال,تیم ملی ایران,جام ملت‌های آسیا 2024,امیر قلعه نویی,

به گزارش ورزش آذربایجان، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در فاصله 10 روز مانده تا آغاز جام ملت‌های آسیا و در اولین روز تشکیل دوباره اردوی تیم ملی گفتگویی با خبرنگاران حاضر در هتل المپیک داشت که این مصاحبه را در ادامه می‌خوانید.

سرمربی تیم ملی اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: «گروه ما و تیم ما و گروه مدیریتی همه در تلاشیم تا مردم را خوشحال کنیم. خوشبختانه شرایط تیم هم خیلی خوب است. به هر حال آنهایی که به زعم ما چه در لیگ و چه در خارج شایسته بودند، را انتخاب کردیم. البته این انتخاب با توجه به برنامه‌های تاکتیکی ما اتفاق افتاده است.»

سوال بعدی از امیر قلعه‌نویی درباره مبارزه با بازیکن سالاری در تیم ملی بود و او در واکنش به این سوال و جوانگرایی تیم ملی گفت: «اجازه بدهید بعدا درباره این موضوع مفصل صحبت کنیم. کلیت قضیه این بود که زمان کمی برای جام ملت‌ها داشتیم. ما دو برنامه داشتیم یکی برای جام ملت‌ها و یکی برای جام جهانی که تیم را جوان‌ترین کنیم؛ البته با یک شیب ملایم. به نظرم بازیکنان دیگری هم شایسته حضور در این اردو بودند ولی به هر حال هر لیستی حرف و حدیث دارد. به زعم ما چند بازیکن دیگر هم می‌توانستند در این اردو باشند، اما با توجه به محدودیت نفرات که باید 26 می‌بود، این نفرات را انتخاب کردیم. البته خیلی جلسه گذاشتیم و خیلی بالا پایین کردیم تا به این نفرات رسیدیم.» 

قلعه‌نویی درباره انتخاب بورکینافاسو برای بازی تدارکاتی با تیم ملی و انتقاداتی که نسبت به انتخاب این تیم وجود دارد، بیان کرد: «خیلی تیم خوبی است. بعضی دوستان دیدم انتقاد کردند. حالا با هر تیمی بازی می‌کنیم، انتقاد هست. می‌تواند محک خوبی برای ما باشد. دو تاکتیک خودمان را می‌توانیم آنجا امتحان کنیم و محک جدی بخوریم در فاصله کوتاه تا شروع مسابقات.» 

سرمربی تیم ملی با تشکر از مسئولانی که شرایط برگزاری این مسابقه را فراهم کردند، اضافه کرد: «از مسئولان کیش هم تشکر می‌کنم. از همه عزیزانی که هزینه‌های بازی را دادند. از شما عزیزان و همه خواهش می‌کنم که یک ماه حب و بغض را کنار بگذارند. بیایند به تیم ملی کمک کنند. این تیم برای مردم است. یک روز امیر قلعه‌نویی است، یک روز کی روش است، یک روز قطبی و ... مهم این است که در این مقطع همدلی داشته باشیم و به تیم ملی کمک کنیم. از شما هم ممنونم که همیشه حضور دارید و حمایت کردید و ما هم هر آنچه در توان داریم، انجام خواهیم داد.» 

سرمربی تیم ملی در ادامه درباره مردم و تاثیر حمایت‌شان از تیم ملی هم گفت: «مردم که بزرگ ما هستند. باید همیشه کنار مردم باشیم و هر چه می‌گویند درست است. مردم همیشه مملکت خودشان را دوست دارند و در طول تاریخ این را نشان داده‌اند. حالا هم فوتبال شاخص خاص خودشان را دارد. در بدترین شرایط همیشه کنار تیم ملی بوده‌اند و امیدواریم ما هم بتوانیم دل آنها را شاد کنیم.»

کد خبر 452


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید