قبل از خبر
زمان انتشار : 1402/11/14 20:30 | کد خبر : 590

با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، دیدار دو تیم تراکتور و سپاهان در هفته شانزدهم لیگ برتر به تعویق افتاد.

فوتبال,لیگ برتر,تراکتور,سپاهان,

به گزارش ورزش آذربایجان، سازمان لیگ فوتبال ایران دیروز (شنبه) درحالی برنامه مسابقات هفته‌های شانزدهم تا هجدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور را اعلام کرد که اولین دیدار تراکتوری‌ها در نیم‌فصل دوم و دور برگشت این مسابقات لغو شده و به تعویق افتاد.

بر همین اساس، دیدار حساس تیم‌های تراکتور و سپاهان در هفته شانزدهم به دلیل حضور تیم اصفهانی در لیگ قهرمانان آسیا همزمان با سایر دیدارهای این هفته برگزار نمی‌شود و زمان آن متعاقباً اعلام خواهد شد.


طبق برنامه، تراکتور در هفته هفدهم روز چهارشنبه (دوم اسفند ماه) راس ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف پرسپولیس می‌رود و سپس در هفته هجدهم نیز روز چهارشنبه (نهم اسفند ماه) از ساعت ۱۴:۳۰ در تبریز از استقلال خوزستان پذیرایی می‌کند.

نکته قابل توجه در زمان‌بندی مسابقات این سه هفته تنها برگزاری یک دیدار از ۲۲ دیدار در روزهای تعطیل است که این کج‌سلیقه‌گی از ابتدای فصل جاری در تقویم بازی‌های لیگ برتر انتقادبرانگیز بوده است.

یادآور می‌شود که پیش از آغاز نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برگزار می‌شود و تراکتور در روز نوزدهم بهمن ماه در این مرحله میهمان چوکا تالش خواهد بود.

کد خبر 590


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید