قبل از خبر
زمان انتشار : 1402/11/15 20:30 | کد خبر : 593
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی خبر‌ داد:

میزبانی تبریز از ۱۲ کشور خارجی در مسابقات جهانی کشتی پهلوانی

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی از برگزاری مسابقات جهانی کشتی پهلوانی با حضور ۱۲ کشور خارجی در تبریز خبر داد.

مسابقات جهانی کشتی پهلوانی تبریز,مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی,کشتی,حبیب ستوده‌نژاد,

به گزارش ورزش آذربایجان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی، حبیب ستوده‌نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان در خصوص برگزاری این رویداد بزرگ جهانی گفت: مسابقات جهانی کشتی جام فجر در روزهای نوزدهم و بیستم بهمن ماه سال جاری به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود که در این رویداد جهانی ۱۴ تیم داخلی و خارجی حضور خواهند داشت.

وی در ادامه افزود: ۹۵ ورزشکار و کادرفنی از کشورهای گرجستان، ازبکستان، آذربایجان، روسیه، ترکیه، جمهوری خود مختار آکجارا گرجستان، مولداوی، هندوستان، رومانی، افغانستان، تاجیکستان، پاکستان و تیم‌های ملی ایران الف و ب در این مسابقات حضور و با هم به رقابت خواهند پرداخت.

ستوده‌نژاد خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها مهمانان ویژه‌ای همچون دکتر هاشمی وزیر محترم ورزش و جوانان، دکتر اسبقیان معاون محترم توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، سردار باران چشمه رئیس فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه ای و مهمانان خارجی همچون ابراهیم اوستک رئیس شاخه کشتی سنتی اتحادیه جهانی کشتی و رئیس فدراسیون کشتی پهلوانی ترکیه و جمعی از مسئولین استانی و کشوری حضور خواهند داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان تصریح کرد: این رقابت‌ها در شش وزن دنبال می‌شود و در پایان بازوبند پهلوانی توسط وزیر محترم ورزش و جوانان به بازوی قهرمان این مسابقات بسته می‌شود. همچنین این رقابت‌ها به صورت زنده از شبکه سه و شبکه ورزش به صورت زنده پخش خواهد شد.

کد خبر 593


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید