قبل از خبر
زمان انتشار : 1402/11/27 20:30 | کد خبر : 624

مس سونگون با شکست حریف اصفهانی خود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته یک مردان راه یافت.

والیبال,لیگ برتر والیبال,تیم والیبال مس سونگون ورزقان,والیبال سپاهان اصفهان,پلی آف لیگ دسته یک والیبال,مهرگان نور,آکادمی قهرمانی گل‌گهر سیرجان,صنعتگران امید,

به گزارش ورزش آذربایجان، تیم والیبال مس سونگون در چارچوب سومین بازی مرحله یک چهارم نهایی (پلی‌آف) لیگ دسته اول والیبال مردان ایران، عصر دیروز (جمعه) در سالن شماره یک ورزشگاه «شهید میثمی» اصفهان به مصاف تیم سپاهان اصفهان رفت و با نتیجه سه بر یک میزبان خود را مغلوب ساخت.

بازی دیروز سومین دیدار تیم مس سونگون، تیم سوم گروه الف، با سپاهان تیم دوم گروه ب بود ، که با برد دیشب تیم مس سونگون، این تیم با کسب ۲ بُرد از سه بازی به دور بعدی صعود کرد.

در دیدار نخست ۲ تیم در مرحله یک چهارم نهایی (پلی آف) که روز جمعه 13 بهمن در اصفهان برگزار شد، سپاهان بازی را بهتر آغاز کرد و ۲ دست ابتدایی را با نتایج ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۷ به نفع خود به پایان رساند ولی از دست سوم ورق بازی برگشت و مس سونگون دست‌های سوم و چهارم را با نتایج ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۲ پیروزی شد تا تکلیف برنده این رقابت در دست پایانی مشخص شود. در دست پنجم این رقابت پایاپای، هرچند سپاهانی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند ولی نماینده آذربایجان توانست در امتیازات پایانی اختلاف را جبران کرده و در نهایت این دست با نتیجه ۱۷ بر ۱۵ به سود خود به پایان برساند تا سپاهانی‌ها برای صعود به مرحله نیمه نهایی، امیدوار به پیروزی در بازی دوم به میزبانی تبریز باشند.

در دیدار دوم ۲ تیم که روز جمعه 20 بهمن در سالن شهید اقدمی تبریز برگزار شد، تیم مس سونگون دست اول را با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به سود خود رقم زد ولی در دست‌های دوم تا چهارم این مسابقه این تیم سپاهان بود که به ترتیب و با نتایج ۳۲ بر ۳۰، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۷ بر ۲۵ به پیروزی رسید.

در نهایت و در بازی سوم که روز 27 بهمن در اصفهان برگزار شد، این مس سونگون بود که با سرویس های عالی در کنار تدابیر سرمربی خود منجر به آن شد که سپاهان این بازی را با نتیجه سه بر یک به میهمان خود واگذار کند و وداع تلخی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته اول والیبال کشور با لیگ برتر داشته باشد. 

در دیدار پایانی ۲ تیم فولاد مبارکه سپاهان و مس سونگون داور اول، علیرضا قریب، داور دوم، مهرداد شوشتری، داور ویدئوچک، احمد سرمست، نماینده سازمان لیگ مسعود یزدان پناه و ناظر داوری، اسماعیل صباغ بودند.

به این ترتیب تیم‌های مس سونگون ورزقان، مهرگان نور، آکادمی قهرمانی گل‌گهر سیرجان و صنعتگران امید با کسب دومین پیروزی به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

برنامه مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

کد خبر 624


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید