قبل از خبر
زمان انتشار : 1402/12/04 20:30 | کد خبر : 646
کار سخت شاگردان غیاثی در بازی دوم

باخت در یک قدم مانده لیگ

تیم والیبال مس سونگون ورزقان دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را با شکست به پایان رساند.

والیبال,لیگ دسته اول والیبال,تیم والیبال مس سونگون,تیم مهرگان نور مازندران,

به گزارش ورزش آذربایجان، تیم والیبال مس سونگون بعدازظهر دیروز (جمعه) در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به مصاف تیم مهرگان نور مازندران رفت که در یک جدال نزدیک با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

شاگردان غیاثی در این دیدار در ست نخست که پایاپای بود، ۲۳ بر ۲۵ مغلوب شدند اما در ادامه در ست دوم که بار‌‌ دیگر رقابت فشرده‌ای وجود داشت، ۲۷ بر ۲۵ به پیروزی رسیده و جبران کردند.

با این حال در ست سوم بازهم بلندقامتان آذربایجان پس از مصاف شانه به شانه در امتیازهای آخر قافیه را باخته و ۲۳ بر ۲۵ نتیجه را واگذار کردند تا در ست‌شماری بازهم عقب بیافتند.

در ست چهارم که سرنوشت‌ساز بود و مسی‌ها در آستانه باخت قرار گرفته بودند، این تیم برابر رقیب خود نتوانست عرض اندام کند و در این ست نیز ۲۱ بر ۲۵ تن به شکست داد تا در مجموع سه بر یک به عنوان تیم بازنده میدان را ترک کند.

دیدارهای این مرحله به صورت دو برد از سه بازی برگزار می‌شود که تیم پیروز ضمن صعود به فینال جواز حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر والیبال را کسب خواهد کرد.

با این حساب، شاگردان محمد غیاثی در دیدار برگشت چاره‌ای جز پیروزی ندارند که در این صورت کار به بازی سوم کشیده خواهد شد و در غیر این صورت فصل برای این تیم با تمدید حضور در لیگ‌ یک به پایان خواهد رسید.

کد خبر 646


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید