قبل از خبر
1401/09/30 20:30 | 15796

محمدرضا عباسی,فوتبال,خمز,تراکتور,

محمدرضا عباسی در گفتگویی با خبرنگاران راجع به بازی دیروز تیمش عنوان داشت: حدود دو ماهی بود که لیگ تعطیل بود و طبیعتا از شرایط مسابقه دور بودیم؛ به همین دلیل بازی سختی را دیروز تجربه کردیم. هم‌چنین تغییر کادرفنی نیز تاثیرگذار بود چرا که تا سرمربی جدید سیستم، سبک و سلیقه خود را اعمال کند زمان‌بر می‌باشد و همه این‌ها در مجموع دلیل بر دشواری بازی دیروز می‌تواند باشد.


 

وی ادامه داد: با همه این شرایط و باتوجه به وضعیتی که چمن ورزشگاه انقلاب کرج داشت که اصلا چمن خوبی نبود و بلند بود، خوب کار کردیم. در مجموع بابت کسب سه امتیازی که برای استارت کارمان خیلی مهم بود خوشحالم و بازی قابل قبولی ارائه دادیم.

گلزن سه امتیازی تی‌تی‌ها که پس از روزهای سخت ابتدای فصل خود در این بازی موفق به گلزنی شد، در این رابطه نیز اظهار داشت:‌ نمی‌خواهم به گذشته برگردم و دلایل و چرایی مشکلات را موشکافی کنم. مهم زمان حال است که شکر خدا استارت خوبی هم برای تیم و هم شخص خودم بود. راجع به گل هم باید بگویم که زحمت کل تیم بود که در نهایت خوشبختانه من توانستم وارد دروازه حریف کنم و از این بابت که به نفع تیم بود، خوشحالم.

عباسی در پایان درباره حضور پاکو خمز در راس کادرفنی این تیم نیز گفت: همیشه ما بازیکنان در ابتدا به دنبال کسب اطلاعاتی از سرمربی جدیدی که تعیین می‌شود هستیم. من بابت اینکه آقای خمز می‌خواهد تیمش واقعا فوتبال بازی کند بسیار خوش‌بین هستم. به شخصه سبک فوتبال شجاعانه و روی زمین‌ را خیلی دوست دارم. باید بیشتر کار کنیم تا ایشان بتواند تفکرات خود را بر تیم غالب کند و شرایط هم رفته رفته بهتر و بهتر خواهد شد.

کد خبر 66


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید