قبل از خبر
زمان انتشار : 1402/12/22 20:30 | کد خبر : 715

در شب نخست از دور برگشت این هفته لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا در مونتجویک و آرسنال در امارات میزبان ناپولی و پورتو بودند.

فوتبال,لیگ قهرمانان اروپا,ucl,آرسنال,پرتو,ناپولی,بارسلونا,

به گزارش ورزش آذربایجان، به نقل از ایسنا، بارسلونا که در بازی رفت در ورزشگاه مارادونا مقابل میزبان خود با تساوی یک بر یک متوقف شده بود، در دور برگشت و در شروع بازی عملکردی خیره کننده داشت و موفق شد خیلی زود ۲ گل توسط لوپس و کانسلو به ثمر برساند. هرچند دقایقی پس از این گل رحمانی اختلاف را کم کرد اما گل لواندوفسکی در نیمه دوم عملا تیر خلاص بود و حکم به صعود کاتالان‌ها به دور یک‌چهارم نهایی UCL پس از ۴ سال داد.

در دیگر بازی هم آرسنال در لندن میزبان پورتو بود. بازی رفت دو تیم با پیروزی یک بر صفر پورتو در دراگائو به پایان رسیده بود و آرتتا کار سختی برای صعود داشت.

توپچی‌ها در نیمه نخست فشار همه جانبه و سنگینی آوردند و موفق شدند در دقیقه ۴۱ گل پیروزی بخش خود را به ثمر برسانند. این نتیجه تا پایان حفظ شد و کار به وقت‌های اضافی و در نهایت ضربات پنالتی کشید.

در ضربات پنالتی داوید رایا، سنگربان اسپانیایی آرسنال با مهار ۲ ضربه پنالتی بازیکنان پورتو پایه‌گذار لصلی صعود تیمش به دور بعد شد.

مهدی طارمی در این بازی از دقیقه ۸۸ وارد زمین شد ولی حتی ضربه پنالتی هم به او سپرده نشد.

کد خبر 715


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید