قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/08 20:30 | کد خبر : 739
تراکتور-سپاهان تحت الشعاع حواشی بی مورد…

الکلاسیکوی خواهر خوانده‌ ها با حس و حال برادرکشی!

در فاصله چند روز تا بازی تراکتور-سپاهان مواردی از سوی تیم مهمان مطرح شده که هم جنجالی بود و هم پاسخ سریع میزبان را به همراه داشت.

تراکتور ,سپاهان  ,لیگ برتر فوتبال ایران ,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تراکتور و سپاهان در دیداری معوقه از هفته شانزدهم لیگ برتر روز چهارشنبه - ۱۵ فروردین – در تبریز به مصاف هم خواهند رفت. حساسیت این دیدار با توجه به حضور دو تیم در کورس قهرمانی و فاصله کم امتیازاتشان خیلی بالاست؛ جو هواداری ویژه این دیدار را هم نباید فراموش کنیم؛ چیزی که طی 24 ساعت اخیر دعوای بزرگی بین تراکتوری ها و سپاهانی ها به راه انداخته است.

ابراز نگرانی باشگاه سپاهان از شرایط ورزشگاه یادگار امام و پاسخ تراکتوری ها به آن، جو ملتهبی در فضای مجازی به راه انداخته که می تواند به التهاب روی سکوها منجر شود.

هواداران سپاهان و تراکتور با یکدیگر هم روزهای خوب داشته اند و هم تیرگی گاهی بر روابط دو طرف حاکم شده است. آنچه از «جمعه سیاه» بر دل پرشور ها ماند، سایه سنگینی انداخت بر روی روابط‌ هواداری تبریز-اصفهان اما معمولا دو تیم میزبانان مهربانی برای یکدیگر بوده اند.

اما آنچه امروزه اتفاق می افتد به اصطلاح دست پیش گرفتن مدیر رسانه ای و مسئولان باشگاه سپاهان برای پس نیفتادن است. به نظر می رسد که آنها می دانند در حضور بیش از 70 هزار هوادار میزبان کسب امتیاز خیلی سخت خواهد بود. همین موضوع به شروع سناریوی ابراز نگرانی آنها انجامیده است.

اما این جنگ رسانه ای بی پاسخ نمانده و فعالان رسانه ای ، مسئولان و هواداران تراکتور با یادآوری اتفاقاتی که در اصفهان برای تراکتور رخ داده، ابراز نگرانی بی مورد تیم مهمان را زیر سوال برده اند. البته هر چه که باشد سه امتیاز را در زمین تقسیم خواهند کرد و تلاش هر دو تیم باید به آرامش سکوها منجر شود نه به عاملی برای تحریک آن که می تواند کلیت کار را به حاشیه بکشاند.

کد خبر 739


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید