قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/06 20:30 | کد خبر : 742

آن چه که تراکتور و سپاهان در طول هفته های اخیر به جای گذاشته اند حاکی از شرایط بهتر شاگردان خمس است.

تراکتور ,سپاهان ,تراکتور-سپاهان ,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تراکتور و سپاهان با چندین هفته تاخیر نسبت به زمان تعیین شده مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. تقابل معوقه هفته شانزدهم روز چهارشنبه در تبریز برگزار می شود و بررسی شرایط دو تیم نشان می دهد که شاگردان پاکو خمس با توجه به عملکرد اخیرشان (5 بازی گذشته) شانس بیشتری برای برد دارند.

سپاهان در ۱۹ بازی خود در لیگ برتر ،۱۲ برد، یک مساوی و ۶ شکست داشته است. این تیم با ۳۷ امتیاز، ۲۰گل خورده، ۴۰ گل زده و با تفاضل گل ۲۰+ در رده چهارم جدول است.

سپاهان از ۵ بازی آخر خود در لیگ برتر ۳ بازی را باخته و ۲ برد بدست آورده است. این تیم در ۵ بازی آخر خود ۷ گل زده و ۶ گل دریافته است. شاگردان موراس دو بازی آخر خود را با برد به اتمام رسانده اند و در ۳ بازی آخر خود موفق شده است ۷ گل بزنند.

سپاهان همچنین در بین این ۵ بازی ۲ بازی مهم در آسیا را با ۶ گل خورده و ۲ گل زده به اتمام رساند؛ بازی هایی که مقابل الهلال انجام شد و به شکست 6-2 این تیم در مجموع دو بازی رفت و برگشت انجامید.

تراکتور از ۲۰ بازی خود در لیگ برتر ۱۲ برد ۲ تساوی و ۶ شکست در کارنامه دارد و با زدن ۳۰ گل و گل خورده ۱۵ با تفاضل ۱۵+ با ۳۸ امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر ایران حضور دارد.

این تیم در ۵ بازی اخیرش در لیگ برتر ۳ برد، یک مساوی و یک شکست داشته است. شاگردان پاکو خمس در این ۵ بازی ۹ گل به ثمر رسانده اند و ۳ بار دروازه شان باز شده است.

کد خبر 742


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید